Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:15:
oke,
maar eigenlijk dat ik als externe schijf aan de time capsule van 1TB
daarnaast de interne opwaarderen naar een 500gb, zodat ik niet tegen problemen, als te weinig interne harde schijf voor de tijdelijk bestanden...het is wel bruut, maar dan ga ik voor zeker..
en het gaat hierbij om een nw systeem, dus ik dacht dat juist de niet apple-premiums beter waren in het aanpassen van de bestaande confirguraties...
Formuleer eens wat fatsoenlijke zinnen. Het is een gepuzzel om enige logica uit je verhaal te halen.
Als ik het goed begrijp wil je een NIEUWE Mac Mini kopen, maar dan niet met de standaard specs. Dus je wil een custom order.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is de online Apple store of een reseller de enige optie die je hebt. Je kan natuurlijk een standaard config bestellen en die later laten "upgraden" met een nieuwe harddisk en meer geheugen, maar dat levert je ongetwijfeld weer een hoop extra moeite op, en je betaalt dan ook voor de "upgrade" dienst waardoor je uiteindelijk wel rond hetzelfde bedrag uitkomt.
Ik zou gewoon een custom order plaatsen bij een Apple reseller/de online Apple store.