MP3 zoek,download en stream on-demand oplossing gezocht...

Pagina: 1
Acties:

• Munnikman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 23:28
Hi ,

Gezien mijn alsmaar groeiende MP3 collectie ben ik op zoek naar een web-oplossing die de volgende 4 features heeft.

- Snel zoeken in mijn collectie (zowel local als middels UNC)
- Download optie voor een selectie van de bestanden (winkelwagen achtig iets die een zip maakt met de gekozen bestanden).
- Direct play optie (direct afspelen van een nummer, gewoon dat hij direct naar winamp iod gaat)
- Maken van playlists en deze in een stream plaatsen.

Dit alles moet indien mogelijk draaien op een Windows 2008R2 server en IIS. Ik ben al op zoek geweest naar iets dergelijke maar kan eigenlijk alleen maar proggies vinden die een deel van deze zaken doet, en dan ook nog extreem veel kosten. Ik begin te vrezen dat ik pech heb maar wellicht weten jullie nog iets.... :-)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Martijn

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Neem eens een kijkje naar Ampache (http://ampache.org). Ik draai het zelf niet, maar voor zover ik weet dekt het in ieder geval het grootste deel van je eisen.

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:07
kunt misschien ook kijken naar kplaylist

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Munnikman schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:51:
Hi ,

Gezien mijn alsmaar groeiende MP3 collectie ben ik op zoek naar een web-oplossing die de volgende 4 features heeft.

- Snel zoeken in mijn collectie (zowel local als middels UNC)
- Download optie voor een selectie van de bestanden (winkelwagen achtig iets die een zip maakt met de gekozen bestanden).
- Direct play optie (direct afspelen van een nummer, gewoon dat hij direct naar winamp iod gaat)
- Maken van playlists en deze in een stream plaatsen.

Dit alles moet indien mogelijk draaien op een Windows 2008R2 server en IIS. Ik ben al op zoek geweest naar iets dergelijke maar kan eigenlijk alleen maar proggies vinden die een deel van deze zaken doet, en dan ook nog extreem veel kosten. Ik begin te vrezen dat ik pech heb maar wellicht weten jullie nog iets.... :-)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Martijn
Windows Media Services. Dit is de streaming oplossing van MS, vereist wel wat kennis.

Verwijderd

Gebruik VibeStreamer!! Schitterend programma!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 13:38 ]

• Munnikman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 23:28
Beankt voor de reacties... Ik heb gisteren de verschillende opties (behalve WMS) uitgeprobeerd bekeken, en helaas doet geen van alle wat ik zoek. Kplaylist zegt te doen wat ik zoek, maar ik kreeg e.e.a. niet voor elkaar in de demo. Mocht iemand dit toevalllig echt gebruiken en mij e.e.a. willen (en kunnen) uitleggene n tonen dan hou ik mij aanbevolen.

Uiteraard sta ik ook open voor andere oplossingen en suggesties. :-)
Pagina: 1