Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Hallo allemaal,

Ik had de volgende vraag: Wordt een jailbreak verwijdert van de iPhone als er gekozen wordt voor "Herstel alle instellingen en wis alle gegevens"?

Ik ben namelijk vergeten mijn gejailbreakte iPhone 3GS te restoren voordat ik hem heb weggebracht voor garantie. |:( Erg dom natuurlijk. Het ging om haarscheurtjes, dus geen softwarematig defect. Ik heb wel het herstellen en wissen gedaan op de iPhone. Dit duurde aardig lang, en er stond iets bij van fabrieksinstellingen dacht ik.

Ik begin hem toch wel te knijpen, want ik heb geen zin om dik te betalen voor een toestel waar softwarematig niks mis mee is. En dan hoop ik dat ze dat nog überhaupt doen bij toestellen waarbij een jailbreak geconstateerd is.

Ik hoop dat de jailbreak gewoon weg is, of dat ze het toestel niet eens proberen aan te zetten omdat het niet om iets softwarematigs gaat. Of misschien dat de jailbreak het wissen fout heeft laten gaan waardoor ze hem eerst moeten herstellen via iTunes? Ik heb nog hoop...

Iemand die hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51

iMars

Full time prutser

Ik durf geen antwoord te geven op je vraag. Maar het lijkt mij meer dan logisch dat fabricage fouten niets te maken heeft met de software die op de telefoon staat. Je hebt tenslotte niks gedaan om bijvoorbeeld de telefoon open te maken/krijgen.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jailbreak zou niks uit moeten maken hoor, je mag zelf klootviolen wat je wil =)
haarscheurtjes zijn trouwens hardwarerelated, jailbreak is software, so don't worry!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Even een korte update:

Ik kon gisteren mijn (nieuwe) iPhone ophalen :*) Blijkt alweer dat ik me veel te snel druk maak. In ieder geval voor jullie hulp!