Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hp deskjet 840c cartidge snel leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had thuis 2 hp deskjet 840c printers en ik geef er een weg aan een broer van me.
Ik regel voor hem een nieuwe cartridge (44ml) niet orgineel van www.123 inkt.nl.
Daar moet ie minimaal 1100 pagina's met een 5% dekking mee kunnen printen.
na hooguit 200 pagina's leeg zou dat aan de cartidge of printer liggen.
cartidge voelt leeg aan! Thuis print ik feilloos met een gevulde cartidge ik heb de nieuwe cartidge van 123 inkt nog niet geprobeert. heel vreemd verhaal heeft iemand ervaring hiermee?

mvg

Hemske

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
imitatie-cartridges (zo noem ik ze maar even)
Gaan over het algemeen altijd veel sneller leeg.

Dit is wel uitzonderlijk snel.

Je kunt het een keer proberen met genuine cartridges. Als hij dan ook sneller leeg is dan normaal is er denk ik iets mis met je printer.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 22:52
Rudy schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:23:
imitatie-cartridges (zo noem ik ze maar even)
Gaan over het algemeen altijd veel sneller leeg.
Ik heb voor mijn vorige HP printer ook veel imitatie-cartridges gebruikt, en deze gingen bij mij echt niet minder lang mee dan genuine cartridges.

Redenen die ik kan bedenken:
- Jij print altijd op concept, je broer op normaal of zelfs beste kwaliteit.
- Je broer print veel foto's of andere pagina's met veel meer dan 5% dekking.
- De cartridge is kapot/was niet goed gevuld (kun je alleen maar testen door een nieuw cartridge te testen).
- Je printer lekt inkt. Kan aan je cartridge liggen of aan je printer. Bij mijn vorige HP printer liep op een gegeven moment de kleuren-inkt er uit. Zowel met imitatie als genuine cartridges. Eerst komt het in het opvangbakje in de printer, maar als deze vol is, loopt het onder uit je printer. Je kunt proberen je printer open te schroeven, maar waarschijnlijk is het wel wat werk om hier bij te komen.

Ik zou gewoon nog een keer een imitatie-cartridge proberen en kijken wat er dan gebeurt.