Ongelofelijk wat een bedrijf toch.
Kom je met een specifieke klacht over het feit dat ik, als ik niet in 3G-netwerkgebied zit, ik wel dekking lijk te hebben, maar op willekeurige momenten niet kan bellen, gebeld kan worden, en smsjes kan ontvangen. (Ik heb dan 4-5 streepjes op GSM/GPRSnetwerk, maar om een of andere reden krijgen mensen dan gelijk mijn voicemail aan de lijn, alsof mijn telefoon uit staat. Dit is echter niet altijd, maar ik kan geen enkele regelmaat ontdekken in wanneer wel en niet.)
Vervolgens krijg je 2d later te horen (nadat je de klantenservice zelf hebt terug moeten bellen omdat 'we hebben geprobeerd u te bereiken, maar u was niet te bereiken [terwijl je nooit gebeld bent]') dat ze 'klachten alleen in overweging nemen als zij plaatsvinden op uw thuisadres'. En weigeren ze überhaupt te onderzoeken waarom het zo is dat ik, als ik op het GSMnetwerk zit, smsjes met een vertraging van 3-4u krijg, etc, want 'wij kunnen u in dat geval geen korting of contractontbinding aanbieden'.
Never mind dat het me geen fuck interesseert of ik korting krijg, maar ik gewoon wil weten waarom ik dan niet kan bellen of gebeld worden.
Je gaat echt van ze houden ze houden zo.
Maar goed, hebben meer mensen de ervaring dat zij, als zij geen 3G-dekking hebben, opeens slecht bereikbaar zijn (terwijl ze wel normale dekking hebben)? Want zo weet ik niet eens of het toevallig toch aan mijn toestel ligt (samsung u700)
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years