Greetz Joper99
Volgens mij moet je je contract wel kunnen ontbinden op basis van deze klachten. Als zij niet kunnen leveren wat er in het contract staat (en ja het is hier wel degelijk haalbaar), dan zou je als het goed is kunnen ontbinden. Veel meer weet ik hier ook niet over, dus iemand anders moet maar even wat meer uitleg geven (of google).
Wat ik me nu afvraag. Heb je toevallig ook een nieuw modem geprobeerd? Het kan namelijk best zo zijn dat deze gewoon defect is. Probeer eens een ander modem te regelen en kijk of het daar aan ligt.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:48:
Sinds 2006 ben ik klant bij achtereenvolgens wannadoo, orange en nu online. We hebben een 20mbs / telefonie abonnement. Tot deze zomer nooit problemen gehad. Na onze zomervakantie bleek ineens dat de snelheid van internet nagenoeg 0 was. De telefoon gaf een bibberig geluid. Toen begon de heilloze weg langs hun armetierige helpdesk. Het lag aan de positie van mijn modem. Daarna lag het aan de voeding van het modem, toen weer aan de lifebox zelf. Telkens werd er gezegd dat men terug zou bellen. Dat gebeurde nooit. En als ik ze dan na lang wachten zelf weer aan de lijn had (steeds weer hetzelfde ellendige muziekje in de wachtstand…) werd er doodleuk een reset gedaan van mijn ADSL lijn, waardoor de telefoonvebinding uiteraard ook verbrak. Niet dat ze dan daarna zelf terugbellen. Je moet dan zelf weer achteraan de rij gaan staan van de helpdesk. Sommige dagen hebben we helemaal geen internet en op sommige dagen varieert de snelheid binnen het uur van van 6mbit tot 0,0002 mbit. Ik houd het voor gezien bij Online!! Ben wel benieuwd of er nog meer “slachtoffers” zijn in IJsselstein die dezelfde problemen hebben.
Greetz Joper99
GoT is een technisch discussieforum. Niet rant-maar-raak.
Er is al reeds een Online ervaringentopic, daar had je prima in het kort je problemen kunnen beschrijven.
Dit topic gaat in elk geval op slot, een zinloze rant heeft namelijk niemand wat aan.
Er is al reeds een Online ervaringentopic, daar had je prima in het kort je problemen kunnen beschrijven.
Dit topic gaat in elk geval op slot, een zinloze rant heeft namelijk niemand wat aan.
Dit topic is gesloten.
![]()