Hoi,
Op het moment heb ik een probleem.
Namelijk:
De Experiabox van KPN blokkeerd het medianetwerk op de televisie (Loewe Connect, zie ook hier.)
Ik heb al een hoop geprobeerd, maar ik kan het niet oplossen.
Ik heb dus Internet Plus Bellen van KPN.
Dus ik kan niet zomaar de router vervangen aangezien er op de meeste routers geen bel-aansluiting aanwezig is. (Experiabox heeft alles in één).
Nou had ik met een oude router getest of het dan wel lukt om video's/fotos/etc op de televisie te kijken en dat werkte, maar het bellen deed natuurlijk niks.
Nu wil ik eigenlijk proberen om mijn experiabox intestellen zodat ie alleen de telefonie kant doet.
Dan wil ik een D-Link DIR-825 router kopen om deze voor het internet te gaan gebruiken.
Alleen weet ik niet precies hoe ik dit moet gaan doen.
Heb wel al aardig wat erover gelezen. Ik zou de Experiabox het telefonie + DHCP moeten laten regelen en de rest dan via de D-Link.
Op een ander forum was ik dit tegen gekomen:
http://www.helpmij.nl/for...hp?p=2520808&postcount=15
Gaat ook over een televisie icm. de Experiabox.
Verder kan ik er niet super veel over vinden.
Is er hier misschien iemand die mij (en andere) op weg kan helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Op het moment heb ik een probleem.
Namelijk:
De Experiabox van KPN blokkeerd het medianetwerk op de televisie (Loewe Connect, zie ook hier.)
Ik heb al een hoop geprobeerd, maar ik kan het niet oplossen.
Ik heb dus Internet Plus Bellen van KPN.
Dus ik kan niet zomaar de router vervangen aangezien er op de meeste routers geen bel-aansluiting aanwezig is. (Experiabox heeft alles in één).
Nou had ik met een oude router getest of het dan wel lukt om video's/fotos/etc op de televisie te kijken en dat werkte, maar het bellen deed natuurlijk niks.
Nu wil ik eigenlijk proberen om mijn experiabox intestellen zodat ie alleen de telefonie kant doet.
Dan wil ik een D-Link DIR-825 router kopen om deze voor het internet te gaan gebruiken.
Alleen weet ik niet precies hoe ik dit moet gaan doen.
Heb wel al aardig wat erover gelezen. Ik zou de Experiabox het telefonie + DHCP moeten laten regelen en de rest dan via de D-Link.
Op een ander forum was ik dit tegen gekomen:
http://www.helpmij.nl/for...hp?p=2520808&postcount=15
Gaat ook over een televisie icm. de Experiabox.
Verder kan ik er niet super veel over vinden.
Is er hier misschien iemand die mij (en andere) op weg kan helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!