• nilsbr01
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-01-2021
Weet iemand of je ergens de philips cinema met korting/goedkoper kan kopen. Via bijvoorbeeld studentenkorting ;) of als werknemer van philips, of via een andere manier.

alvast bedankt

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Sorry, maar dit is niet echt een "Vraag en krijg antwoord" forum.

Je zult toch wat eigen initiatief moeten tonen (prijzen bij verschillende sites ect) om op zo'n wijze iets te posten!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• nilsbr01
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-01-2021
Dat bedoelde ik ook niet maar ik vroeg me af of iemand wist of philips medewerkers korting kunnen krijgen

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Dat lijkt mij niet, mogelijk dat je via je baas (ik ga er vanuit dat JIJ de persoon bent die bij Philips werkt) het product zou kunnen bestellen met een vergoeding?

Ik kocht onlangs een PC bij een zaak waar ik werk, ik vroeg mijn baas om een vergoeding hiervoor omdat ik de PC ook gebruik voor de zaak zelf -Ik houd alle betaling ect bij- hierop ging hij akkoord en betaalde hij 25% mee in de prijs! (voor een 16 jarige is €125 van de prijs af toch een mooi bedrag!)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
nilsbr01, welkom op GoT :)

Helaas is LCD niet voor dit soort zaken bedoeld. Hier wordt namelijk alleen de technische kant van tv's besproken. Waar je ze kunt kopen kun je hier vinden. Daar vind je de goedkoopste prijzen die hier bekend zijn.

Aangezien dit hier dus niet past, sluit ik dit topic. Mocht je nou toch nog met vragen zitten omtrent het kopen van zo'n ding, kijk dan even in Shopping Forum. Vermeldt dan wel even wat je zoal gevonden hebt.

Succes met je aankoop in ieder geval :)

[ Voor 0% gewijzigd door DaMarcus op 07-09-2009 00:46 ]

Dit topic is gesloten.