Toon posts:

Aanschaf laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik wil deze week 2 nieuwe laptops kopen, maar ik houd me al een tijdje niet meer zoveel bezig met computers dus weet niet wat goed of slecht is.

De laptops dienen voor gewoon Office toepassingen, wat te kunnen surfen en een simpele game te kunnen spelen of film te kijken.

Ik heb ook nog 2 x 1Gb ram geheugen liggen voor eventueel nog bij te steken.

Ik heb de keuze uit een aantal laptops waaronder deze:

HP notebook
15.4" TFT scherm
intel core 2 duo T5870
2 Gb intern geheugen
160 Gb harde schijf
Intel GMA 4500
Windows Vista + gratis upgrade voor Windows 7

Acer eMachine
15.6" TFT scherm
Intel dual core T4200
3 Gb intern geheugen
250 Gb harde schijf
Intel GMA 4500

Samsung
15.6" TFT scherm
Intel dual core T3400
4Gb intern geheugen
250 Gb harde schijf
Intel GMA X4500

Acer
15.6" TFT
AMD Athlon X2 Dual-core QL64
4Gb intern geheugen
500 Gb harde schijf
ATI mobility Radion HD4570 512mb dedicated HDMI

Samsung
16" TFT
Intel dual core T4200
4Gb intern geheugen
320 Gb harde schijf
ATI radeon 4330 512mb dedicated geheugen

Welke raden jullie aan of af (min of plus punten)?

mvg

Bert

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.