CISSP examen: welke test vragen zijn het beste

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67691

Topicstarter
Ik heb over 8 weken mijn CISSP examen in Melbourne. Ik heb alles met zelfstudie gedaan met 2 boeken. Nou heb ik vragen van SYBEX in mijn boek die goed te doen zijn. Ik heb ook vragen van Testking die weer veel moeilijker zijn. Echte examen vragen heb ik echter nergens gezien, omdat dat ook niet mag.
Wie heeft er CISSP examen gedaan en wat voor niveau is het vergeleken bij bijvoorbeeld de SYBEX vragen op de cd of de testking vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:15

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, helaas mogen we niet al te veel zeggen over de vragen zelf.. Maar ik heb wel heel veel testvragen gemaakt via een gratis website. Maar ik kom even niet op de url.

Ik heb de url wel ergens staan, maar dan moet ik even zoeken..

Edit Gevonden: http://www.freepracticetests.org/quiz/quiz.php bovenaan quiz selecteren..

[ Voor 16% gewijzigd door Equator op 07-09-2009 08:03 ]

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67691

Topicstarter
Equator schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:57:
Mja, helaas mogen we niet al te veel zeggen over de vragen zelf.. Maar ik heb wel heel veel testvragen gemaakt via een gratis website. Maar ik kom even niet op de url.

Ik heb de url wel ergens staan, maar dan moet ik even zoeken..

Edit Gevonden: http://www.freepracticetests.org/quiz/quiz.php bovenaan quiz selecteren..
Bedankt! hier kan ik wat mee. Al hoop ik dat het pro niveau niet het examen weerspiegelt... allemaal van die sneaky vragen ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:15

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, ga er maar vanuit van wel.. :Y

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.