Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik weet niet zeker of op de goede plek post.
pas gelden heeft me pa kabel tv opgezegd maar ik wil zelf digitale tv voor me zelf aanschaffen ik zat eerst te denken aan kpn. volgens me vader is die heel slecht. maar toen kwam ik ziggo tegen het leek me wel interassant. wat zit erin die Digitaal Totaal pakket aan kanalen en is mogelijk om zoon kastje zoals bij kpn te huren. of zijn betere providers ik zoek iets wat een goede beeld en geluid heeft hoeft niet de beste te zijn.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 21:44
Wanneer je vader televisie heeft opgezegd, en jullie dus geen enkele mogelijkheid meer hebben om televisie te kijken via de kabel. Zul je je bij Ziggo opnieuw moeten laten aansluiten.

Wat betreft de pakketten van Ziggo kun je heel gemakkelijk op hun website kijken, daarin heb je een heel uitgebreid overzicht over de standaard pakketten en aanvullende zenders.

Standaard krijg je bij Ziggo televisie en betaal je het zelfde bedrag voor analoge als digitale televisie, namelijk € 16,25 per maand. Indien je kiest voor digitale televisie dien je nog een digitale decoder aan te schaffen vanaf +/- € 75,00 euro, een smartcard € 29,95 en de eenmalige aansluitkosten (staan vermeld op de website).

Wat betreft KPN digitenne, het hoeft niet perse slecht te zijn maar de dekkingsgraad is beperkter dan de kabel. Tevens is er een nieuwsbericht over KPN digitenne waarin wordt aangekondigd dat er voorlopig nog geen HDTV te verkrijgen is en dat dat ook nog wel even zal duren. Digitale televisie via de kabel is dus op dit moment nog in het voordeel en prijstechnisch het aantrekkelijkst.

Dan is er nog Canaal Digitaal, te verkrijgen bij bijvoorbeeld een internet abonnement van Online, alleen dit gaat weer via de sateliet en ben je dus verplicht een schotel aan je gevel te hangen.

Als laatste wil ik wel opmerken dat dit best een makkelijke vraag is, wanneer je op google: digitale televisie, internet vergelijk of adsl winkel had ingevuld had je meteen drie hits gekregen van websites waarin op jou postcode perfect aangegeven wordt wat de mogelijkheden zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door loewie1984 op 06-09-2009 14:30 ]

discogs

Verwijderd

Topicstarter
loewie-643- schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:09:
Wanneer je vader televisie heeft opgezegd, en jullie dus geen enkele mogelijkheid meer hebben om televisie te kijken via de kabel. Zul je je bij Ziggo opnieuw moeten laten aansluiten.

Wat betreft de pakketten van Ziggo kun je heel gemakkelijk op hun website kijken, daarin heb je een heel uitgebreid overzicht over de standaard pakketten en aanvullende zenders.

Standaard krijg je bij Ziggo televisie en betaal je het zelfde bedrag voor analoge als digitale televisie, namelijk € 16,25 per maand. Indien je kiest voor digitale televisie dien je nog een digitale decoder aan te schaffen vanaf +/- € 75,00 euro, een smartcard € 29,95 en de eenmalige aansluitkosten (staan vermeld op de website).

Wat betreft KPN digitenne, het hoeft niet perse slecht te zijn maar de dekkingsgraad is beperkter dan de kabel. Tevens is er een nieuwsbericht over KPN digitenne waarin wordt aangekondigd dat er voorlopig nog geen HDTV te verkrijgen is en dat dat ook nog wel even zal duren. Digitale televisie via de kabel is dus op dit moment nog in het voordeel en prijstechnisch het aantrekkelijkst.
moet ik dan ook voor kastje betalen voor de ontvanger. ik wist niet zeker ik heb geen hd tv ik heb gewoon standaard kast nodig. en welke kanalen heb nou eigenlijk in tv totaal dat kon ik ook niet echt zien. ik weet wel dat het 150 zenders zijn is maar wat weet ik niet. wel basis rtl nl123, enzo

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 21:44
Bij de introdocutie van digitale televisie heeft ziggo de digitale decoders vaak in een aanbieding verspreid. Nu digitale televisie algemeen goed is geworden heb je deze acties veel minder. En ben je dus genoodzaakt zelf een kastje te kopen tenzij je een alles-in-een pakket koopt, want daar wordt wel nog wat bij aangeboden.

Ziggo zenderoverzicht en dan kan je hier mooi aanklikken welke televisie variant je wil, en dan krijg je een mooi overzichtje van welke zenders er dan bij zitten. Kind kan de was doen!

discogs

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Om het verhaal volledig te maken zijn er nog meer aanbieders behalve Ziggo en KPN Digitenne.
Zo heb je ook nog satelliet (http://canaldigitaal.nl/) en TV-over IP via adsl (Tele 2)
Tik je postcode eens in op http://www.totaalwijzer.nl/

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 06-09-2009 14:31 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Met bovenstaande reacties kan je waarschijnlijk al een eind vooruit. Ik wil je vragen om toch zelf eerst even wat uit te zoeken. De verschillende providers bieden duidelijke overzichten aan van hun diensten; de websites van deze providers zijn dan ook de uitgelezen plek om je zoektocht te beginnen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.