Toon posts:

Toetsenbord invoer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zette vanmorgen mijn computer aan en toen vroeg die net als je afgelopen jaren om een boot password. Maar om de een of andere reden verschijnen er honderden tekens dus ik dacht mijn toetsenbord is kapot. Dus ik zet hem opnieuw aan zonder toetsenbord aangesloten en als nog wordt er een wachtwoord ingevuld..
Er verschijnen dus tekens zonder dat er een toetsenbord is aangesloten. Hoe los ik dit op?

Verwijderd

Een virusscan en spywarescan lijkt me een goede plek om te beginnen.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Aangezien dit al gebeurd voordat er een OS wordt geladen denk ik (Hij vraagt om een boot password en niet om een wachtwoord om in te loggen) dat er iets aan de hand is met een USB of PS/2 poort

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:48:
Een virusscan en spywarescan lijkt me een goede plek om te beginnen.
Ja maar het treed dus al op voordat xp ook maar geladen is.. en na 3 keer een foute invoer is het blokkeert de computer. Dus ik kan niks..

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Maar boot windows wel gewoon op :) ? Want dan kan je wel kijken of je onder windows iets kunt vinden

Verwijderd

Topicstarter
Nee.. bootpassword is voordat xp laad..

• JeffreyD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-02 17:16
bios resetten mischien?

Verwijderd

Ja. Batterijtje van het moederbord halen, jumper omzetten, 10 tellen later weer terug en batterijtje er in.

Maar wel alleen doen als je weet hoe je de bios moet instellen zoals hij voorheen stond.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 14:07 ]

• JeffreyD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-02 17:16
Ik hoop voor je dat het de oplossing is;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal het is gelukt! Heb met perslucht alle USB en PS/2 poorten schoongespoten en het werkt weer gelukkig!
Pagina: 1