Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen super-vhs kabel op wii

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
om op mijn onkyo én de beamer alles op super-vhs te standariseren heb ik de super-vhs kabel gekocht voor de wii.
Het geluid is ok alleen geeft de beamer een trekkend beeld in zwart/wit.
de plasma beneden doet hetzelfde en de wii van de buren op dezelfde kabel geeft exact hetzelfde beeld, ergo de kabel zou zomaar eens stuk kunnen zijn....
Heeft iemand dezelfde ervaring met deze kabel en vergeet ik wellicht een of ndere instelling??
het menu is fool proof simpel maar nog geen garantie dat ik tóch nog iets verkeerds zou kunnen doen... :+

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

beamer op svhs zetten

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
s-video kabel kopen, want s-vhs zijn videotapes. :+

als je overal hetzelfde probleem hebt, lijkt het me dat de kabel stuk is...

[edit]
Welke stekkers heeft die kabel? Klein rondje met pinnetjes of gewoon gele tulp? Gebruik je een omzet-stukje naar scart?

[ Voor 34% gewijzigd door Fire69 op 06-09-2009 21:53 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[google=zwart wit super vhs]

(sond ook ergens in een faq op got, kan ik niet meer vinden door herindeling forums)

je bent niet uniek he. Kan je beamer het signaal aan is de vraaag.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Meestal aparatuur gebruikt dezelfde hardware voor het aansturen van de s-video en composiet uitgang. Signaal over beide is ook hetzelfde, behalve dat bij S-video het kleur en helderheidssignaal gescheiden is over een los aderpaar, wat de beeldkwaliteit meestal ten goede komt.

Als je alleen een zwart-wit-beeld krijgt met je s-video kabel verwacht je beamer blijkbaar een composiet signaal, waardoor het kleur-kanaal genegeerd wordt. Dit is meestal iets dat je kunt instellen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Yep, hier op de plasma is AV2 ook een composiet en s-video-ingang.
Als je dan AV2 selecteert, moet je ook nog eens < of > drukken om composiet of s-video te kiezen.

Ik gok dat het op jouw TV/beamer ook wel zo zal zijn.

Verwijderd

Haal een component of RGB kabel, de Europese Wii ondersteund net zoals de Europese GameCube geloof ik geen S-video. Je zou nog de 480i/60hz mode kunnen proberen, maar ook dat is PAL meen ik.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Omdat het een vraag/probleem betreft een tikje richting SPV.

[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 06-09-2009 23:26 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1