Toon posts:

Nieuw moederbord + Processor.

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers',

Ik zit met het volgende probleem;
Ik ben in het bezit van een ASRock 775Twins-HDTV moederbord.
Verder heb ik er 4 GB aan DDR2 ram geheugen op zitten & m'n 9500 GT videokaart zit op een PCI Express x16 slot.
Ik wil deze PC heel graag gebruiken om te gamen, alleen de nieuwste games trekt ie niet zo goed door m'n trage intel celeron D processor. En dan heb ik het over spellen zoals GTA IV & Batman: Arkham Asylum. Die minstens om een intel core 2 duo vragen.
Ik ben dus bij MyCom geweest & daar is me verteld dat ik een oud moederbord heb die de nieuwere processoren niet kan draaien.
Daarom is mijn vraag; wie kan me advies geven over welk moederbord + welke processor ik erbij moet nemen om goed te kunnen gamen. En daarbij wil ik wel m'n huidige ramgeheugen en videokaart kunnen overzetten.
Ik moet puur een processor hebben waar ik een tijdje mee kan doen & ik wil graag verschillende prijzen weten.
Voor de processor is mijn budget 150-200 euro, als iemand vind dat ik het budget beter kan verhogen dan is dat altijd mogelijk.

Heel erg bedankt voor enige reactie's. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/2748/specsmoederbord.png

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik denk dat eerder je 9500gt het probleem is daar ga je gta4 nooit op spelen.

Dan heeft het upgraden van enkel je mobo en processor echt geen nut.

wat is je snelheid van je processor?

[ Voor 11% gewijzigd door warhamstr op 06-09-2009 12:55 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke hardware je moet kopen is iets dat je zelf kunt uitzoeken aan de hand van benchmarks en reviews: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/. Daarnaast kun je de BBGs [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht gebruiken om te kijken wat er zoal te vinden is en aangeraden wordt.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat het topic niet voldoet aan: PMG Beleid

Dit topic is gesloten.