Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uTorrent poort niet open (oranje icoon)

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik blijf problemen houden met uTorrent. Ik heb de poort 64539 geselecteerd (en ook een andere geprobeerd) en gemapt in mijn routers firewall. Ik heb gecheckt op portforward.com of ik het goed gedaan heb, en het lijkt ok. Ik heb in de Windows firewall een uitzondering ingesteld. Ook met de Windows firewall volledig uit werkt het niet. In de uTorrent instellingen staat "Windows firewall uitzondering toevoegen" aan.

Maar wanneer ik de poort test doe blijft de poort dicht. Ik weet niet wat ik nog meer kan proberen?

Ik draai Win XP met NOD32 3. Ik heb een Zyxel P-2602H-D1A router/modem.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Heb je de portforwarding goed ingesteld in je router?

Kan je de settings geven die je hebt gebruikt om de poort te forwarden?
edit:

Zoals bjck zegt: heb je wel het juiste IP ingevuld? Dit IP moet ook natuurlijk statisch zijn (altijd toegewezen aan de specifieke pc)

[ Voor 35% gewijzigd door Death1ord op 06-09-2009 12:29 ]

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik had laatst hetzelfde probleem op een systeem dat rechtstreeks zonder firewall aan internet hangt. Voor mij was de oplossing om een lager poortnummer te kiezen.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

koekeeghan schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:05:
Ik blijf problemen houden met uTorrent. Ik heb de poort 64539 geselecteerd (en ook een andere geprobeerd) en gemapt in mijn routers firewall. Ik heb gecheckt op portforward.com of ik het goed gedaan heb, en het lijkt ok. Ik heb in de Windows firewall een uitzondering ingesteld. Ook met de Windows firewall volledig uit werkt het niet. In de uTorrent instellingen staat "Windows firewall uitzondering toevoegen" aan.

Maar wanneer ik de poort test doe blijft de poort dicht. Ik weet niet wat ik nog meer kan proberen?

UPNP in je modem/router aanzetten. en In uTorrent ook aanzetten en random ports gebruiken voor de beste resultaten.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
koekeeghan schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:05:

Je hebt in de firewall WAN_to_LAN deze poort geopend en bij NAT de portforwarding aangemaakt voor deze poort naar het IP van de PC waarop je uTorrent gebruikt?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Aha, ik moest de WAN to LAN poort nog openen in de firewall! De poortcheck werkt nu. In uTorrent heb ik nog steeds een foutmelding: [2009-09-06 10:58:32] Error opening Windows firewall: 0x80070005 Toegang geweigerd.

En het lampje blijft oranje....

[ Voor 50% gewijzigd door koekeeghan op 06-09-2009 13:36 ]

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Pagina: 1