Sinds ik mijn MacBook Pro(4,1) geüpgrade heb naar Snow Leopard afgelopen donderdag heb ik problemen met mijn batterij, met name de betrouwbaarheid van de resterende batterijtijd en batteryhealth. Zo geeft de batterij aan in de menubalk dat onderhoud vereist is wanneer ik het batterij icoon aanklik. Echter de batterij is volgens coconutBattery 2.6.5 nog kerngezond (76%) voor een leeftijd van 19 maanden. Gedurende gebruik kan dat veranderen (heb ook 52% en 65% voorbij zien komen). iStat komt tot dezelfde conclusie. De geschatte resterende batterij tijd vliegt zonder reden op en neer.
Er zijn meer gebruikers die melding maken van hetzelfde probleem op het Apple Support Forum. Standaard oplossingen zoals het resetten van de System Management Controller (SMC), calibreren van de batterij en het resetten van PRAM helpen niet om dit probleem te bestrijden.
Zijn er meer gebruikers die hetzelfde probleem ondervinden? Reply even met je Modelnumber, leeftijd van je mac en eventuele andere klachten.
Er zijn meer gebruikers die melding maken van hetzelfde probleem op het Apple Support Forum. Standaard oplossingen zoals het resetten van de System Management Controller (SMC), calibreren van de batterij en het resetten van PRAM helpen niet om dit probleem te bestrijden.
Zijn er meer gebruikers die hetzelfde probleem ondervinden? Reply even met je Modelnumber, leeftijd van je mac en eventuele andere klachten.
- MacBook Pro 4,1
- 19 maanden
[ Voor 4% gewijzigd door tiefschwarz op 06-09-2009 12:18 ]