Mijn HTC P3700 is vrijdag stukgegaan en ik heb met redelijke spoed een nieuwe nodig.
Ik heb niet zo heel veel eisen, maar de verkopers in de telecomwinkels proberen je altijd iets aan te smeren wat meer kan dan je nodig hebt, en ook duurder is...
Mijn requirements op dit moment zijn:
MUST HAVE
Overigens sta ik ook open voor NON-Windows Based mobiles, zolang ze maag probleemloos met Outlook kunnen synchen.
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb niet zo heel veel eisen, maar de verkopers in de telecomwinkels proberen je altijd iets aan te smeren wat meer kan dan je nodig hebt, en ook duurder is...
Mijn requirements op dit moment zijn:
MUST HAVE
- Hij moet goed kunnen synchen met Outlook.
- Hij moet een goede antenne hebben (grootste probleem met de HTC was dat ik in huis slecht bereik heb. Mijn man met zijn simpele Nokia heeft dat probleem niet.
- Niet duur.
- Beschikbaar op korte termijn (vrijdag is mijn laatste kans om al mijn Outlook spullen over te zetten)
- Ik wil mijn eigen muziek (MP3) als ringtone kunnen instellen (Dat kon bij de HTC niet)
- Goede batterij
- Mogelijkheid om zelf programma's te installeren, bijvoorbeeld een tooltje om filmpjes mee te kijken.
- Geïntegreerde GPS ontvanger
- Touch screen met een stylo
- Handschriftherkenning
- Mobiel internet (maak ik toch geen gebruik van)
Overigens sta ik ook open voor NON-Windows Based mobiles, zolang ze maag probleemloos met Outlook kunnen synchen.
Alvast heel erg bedankt!
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.