• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Mijn HTC P3700 is vrijdag stukgegaan en ik heb met redelijke spoed een nieuwe nodig.
Ik heb niet zo heel veel eisen, maar de verkopers in de telecomwinkels proberen je altijd iets aan te smeren wat meer kan dan je nodig hebt, en ook duurder is...

Mijn requirements op dit moment zijn:

MUST HAVE
  • Hij moet goed kunnen synchen met Outlook.
  • Hij moet een goede antenne hebben (grootste probleem met de HTC was dat ik in huis slecht bereik heb. Mijn man met zijn simpele Nokia heeft dat probleem niet.
  • Niet duur.
  • Beschikbaar op korte termijn (vrijdag is mijn laatste kans om al mijn Outlook spullen over te zetten)
SHOULD HAVE
  • Ik wil mijn eigen muziek (MP3) als ringtone kunnen instellen (Dat kon bij de HTC niet)
  • Goede batterij
  • Mogelijkheid om zelf programma's te installeren, bijvoorbeeld een tooltje om filmpjes mee te kijken.
COULD HAVE
  • Geïntegreerde GPS ontvanger
  • Touch screen met een stylo
  • Handschriftherkenning
WON'T HAVE (aka boeit me niet:)
  • Mobiel internet (maak ik toch geen gebruik van)
Het belangrijkste zijn natuurlijk de Must Haves. Als iemand een goede tip heeft die minimaal aan die REQa voldoet, dan hoor ik het heel graag! Prijsvermelding erbij is ook fijn, maar die kan ik ook zelf opzoeken. Exacte specs trouwens ook ;)

Overigens sta ik ook open voor NON-Windows Based mobiles, zolang ze maag probleemloos met Outlook kunnen synchen.

Alvast heel erg bedankt!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even voor verduidelijking, want ik denk niet dat dit topic lang open blijft maar:

Op een Windows Mobile 6.x is het mogelijk om MP3's als ringtone in te stellen, kwestie in verkenner je pennetje op de MP3 gedrukt houden en dan kiezen Instellen als Beltoon.

Bereik met de Diamond is eigenlijk niets mis mee, waarschijnlijk heeft je man een Vodafone of KPN abbonement en jij een T-mobile, welke binnenshuis nou eenmaal wat slechter presteerd. Een andere telefoon zal hier weinig aan verbeteren.

Dus hier hoef je eigenlijk niet je keuze op te hangen, maar het was ter informatie,

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:35
Ik wil mijn eigen muziek (MP3) als ringtone kunnen instellen (Dat kon bij de HTC niet)
Even tussendoor, maar op de HTC P3700 (de touch is dat toch? :9) staat toch windows mobile 6.1 met een shell. Volgensmij kun je daar gewoon elke mp3 als beltoon instellen. Ingedrukt houden en dan staat er wel een keuze met instellen als beltoon!

ik moet eerder refreshen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Bobmeister op 06-09-2009 09:38 ]

• Xochiquetzal
Bedankt voor die tips :) Heb er nu niets meer aan, omdat ie stuk is... Maar goed...
Kan best aan T-Mobile liggen ja, maar ook daar heb ik niets aan, omdat ik er nog anderhalf jaar aan vast zit. Tenzij iemand weet dat ik met 'slecht bereik' als argument eerder onder mijn abonnement uit kan komen?

On topic: Een link naar een vergelijkingssite met zoekopties zoals mijn beschreven wensen is ook goed. Maar dan niet zoals vergelijk.nl of kelkoo, want daar moet ik zelf één voor één iedere foon gaan bekijken. Ik weet dat er voor andere producten wel sites zijn, waarbij je je zoekopdracht kunt detailleren door specs in te geven, maar zo een heb ik voor mobieltjes nog niet gevonden.

Verwijderd

Xochiquetzal schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:57:
On topic: Een link naar een vergelijkingssite met zoekopties zoals mijn beschreven wensen is ook goed. Maar dan niet zoals vergelijk.nl of kelkoo, want daar moet ik zelf één voor één iedere foon gaan bekijken. Ik weet dat er voor andere producten wel sites zijn, waarbij je je zoekopdracht kunt detailleren door specs in te geven, maar zo een heb ik voor mobieltjes nog niet gevonden.
Check deze site eens: http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 :+
Of deze: http://www.nieuwemobiel.nl/search.php

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 13:06 ]

• Xochiquetzal
Grapjas :P
Die filters sluiten niet voldoende aan op mijn wensen.
Kan synchen met Outlook? Welk filter is dat?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Wat is voor jou "niet duur". Voor mij is dat 100 euro.. En voor jou?

Verwijderd

Xochiquetzal schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:08:
[...]

Grapjas :P
Die filters sluiten niet voldoende aan op mijn wensen.
Kan synchen met Outlook? Welk filter is dat?
Ik denk dat 90% van de phones, al dan niet met third party software, wel met outlook te syncen zijn. En als je een Windows Mobile kiest weet je zeker dat t kan. Waarom kies je niet gewoon de Touch Diamond weer, die voldoet prima aan je wensen... En hij is erg goedkoop tov een tijd geleden.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nokia 5800 Xpress Music misschien?
Bevat Mail for Exhange (MfE), goede antenne, ingebouwde A-GPS unit, MP3's als ringtone, touchscreen met onscreen keyboard en handschriftherkenning, apps zat (ook veel homebrew inmiddels, maar die moet je soms laten signen via symbiansigned.com), de standaard videospeler is erg goed, accu gaat lang mee en hij is tegenwoordig al zonder abbo te krijgen voor slechts 225 euro.

pricewatch: Nokia 5800 XpressMusic Rood

[ Voor 13% gewijzigd door McKaamos op 06-09-2009 10:25 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:08
Xochiquetzal schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:57:
On topic: Een link naar een vergelijkingssite met zoekopties zoals mijn beschreven wensen is ook goed.
Zoiets? http://www.nieuwemobiel.nl/search_detailed.php
Synchroniseren met Outlook kan met elke Windows Mobile-based telefoon.

Is de HTC Touch Pro niet wat? Bij T-Mobile verkrijgbaar als de MDA Vario IV.
Heeft geen handschriftherkenning, maar een volledig toetsenbord.

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 06-09-2009 10:25 ]

• Xochiquetzal
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat 90% van de phones, al dan niet met third party software, wel met outlook te syncen zijn. En als je een Windows Mobile kiest weet je zeker dat t kan. Waarom kies je niet gewoon de Touch Diamond weer, die voldoet prima aan je wensen... En hij is erg goedkoop tov een tijd geleden.
Er is wel meer mis met die mobiel. Hij hing continu en belde soms zelfs vanzelf (ondanks keylock). En nu is hij helemaal stuk, na iets van 7 maanden of zo.

90% is te synchen met outlook? Dat zou handig zijn. Misschien kan iemand me vertellen met welke OSsen dit NIET kan?
En liever geen 3rd party software hiervoor. Ben het klooien nu even beu.

• Xochiquetzal
McKaamos schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:20:
Nokia 5800 Xpress Music misschien?
Bevat Mail for Exhange (MfE), goede antenne, ingebouwde A-GPS unit, MP3's als ringtone, touchscreen met onscreen keyboard en handschriftherkenning, apps zat (ook veel homebrew inmiddels, maar die moet je soms laten signen via symbiansigned.com), de standaard videospeler is erg goed, accu gaat lang mee en hij is tegenwoordig al zonder abbo te krijgen voor slechts 225 euro.

pricewatch: Nokia 5800 XpressMusic Rood
Klinkt goed. Ik ga die eens nader onderzoeken. Bedankt!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Xochiquetzal schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:27:
[...]

Er is wel meer mis met die mobiel. Hij hing continu en belde soms zelfs vanzelf (ondanks keylock). En nu is hij helemaal stuk, na iets van 7 maanden of zo.

90% is te synchen met outlook? Dat zou handig zijn. Misschien kan iemand me vertellen met welke OSsen dit NIET kan?
En liever geen 3rd party software hiervoor. Ben het klooien nu even beu.
De 5800 kan het via OVI Sync, is een tool van Nokia zelf.
Xochiquetzal schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:29:
[...]

Klinkt goed. Ik ga die eens nader onderzoeken. Bedankt!
Graag gedaan :)

Er loopt ook al een topic over die foon trouwens, Nokia 5800 Tube - Deel 2

ik heb er zelf een en vind hem heerlijk werken iig ;)

[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 06-09-2009 10:35 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Misschien de iPhone 3GS, heb hem zelf al een behoorlijke tijd en wil op moment niks anders meer ;).

Ken je de site gsmarena.com al, daar kun je zelf via de "Phone Finder" een leuke vergelijking doen. Ik heb hier trouwens ook nog een HTC Touch HD liggen waar ik niks mee doen, indien je intresse hebt stuur me dan even een DM.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic stamt uit september vorig jaar, dus ik denk dat de TS er al uit is. Oude topics schoppen is niet zo nuttig, dus deze gaat op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.