Ik ben bezig met het maken van een animatie van een 3d model.
Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen heb ik de opdracht gegeven alle vier de cores volop te gebruiken..
Nu zijn dat 2701 frames, 3 minuten per frame wat neerkomt op 5,6 dagen volop renderen.
configuratie:
Q9550 @ 3,8 Ghz
CM 690 met 4 120mm fans
Zalman MCF3
Asus Silent knight AL
Arctic silver.
Nu geeft speedfan de volgende temps:

Core 0 schommelt tussen de75 en 78 graden wat toch echt vrij veel is.
De outtake lucht is goed warm, net als de silent knight (snap nog steeds niet waarom ze 't ingodsnaam silent hebben genoemd
) Niet gloeiend heet niet lauw maar wel goed warm, de intake lucht is lekker koel.
De airflow etc. zijn dus wel in orde, maar de temps zijn vrij hoog. Hoeveel kwaad kunnen deze temps om de komende dagen 24 uur lang te draaien?
Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen heb ik de opdracht gegeven alle vier de cores volop te gebruiken..
Nu zijn dat 2701 frames, 3 minuten per frame wat neerkomt op 5,6 dagen volop renderen.
configuratie:
Q9550 @ 3,8 Ghz
CM 690 met 4 120mm fans
Zalman MCF3
Asus Silent knight AL
Arctic silver.
Nu geeft speedfan de volgende temps:

Core 0 schommelt tussen de75 en 78 graden wat toch echt vrij veel is.
De outtake lucht is goed warm, net als de silent knight (snap nog steeds niet waarom ze 't ingodsnaam silent hebben genoemd
De airflow etc. zijn dus wel in orde, maar de temps zijn vrij hoog. Hoeveel kwaad kunnen deze temps om de komende dagen 24 uur lang te draaien?