Toon posts:

google os

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik had een vraag ik had laatst gelezen dat er een nieuwe besturingsysteem.
van google komt maar wanneer komt die uit? zijn eral alpha of beta versies.
en word die zoals ubuntu onder windows geinstalleerd?

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:45
Ik zie nu niet echt een reden om hiervoor een topic aan te maken.

Als je een beetje moeite doet dan vind je met gemak alle antwoorden via alle tweakers hun beste vriend: Google!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bedoel je Android? Google's OS voor phones? Er is ook een aantal keer iets vermeld dat google iets wou doen met een browser based OS, maar daar is volgens mij nog niets concreet van.

En wat bedoel je "zoals Ubuntu onder Windows"? Ubuntu moet je helemaal niet onder windows installeren Windows is een OS net als Ubuntu. Ubuntu is een Linux distro die volledig onafhankelijk van Windows draait. Je installeert dat op een ('lege') harde schijf net zoals je Windows zou installeren. Wat wel kan is een virtualisatie van Ubuntu op (bv VMWare, VirtualBox) Windows maar dat kan net zo goed omgekeerd. Windows virtueel op een Ubuntu machine.

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
kluyze schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:52:
En wat bedoel je "zoals Ubuntu onder Windows"? Ubuntu moet je helemaal niet onder windows installeren Windows is een OS net als Ubuntu. Ubuntu is een Linux distro die volledig onafhankelijk van Windows draait. Je installeert dat op een ('lege') harde schijf net zoals je Windows zou installeren. Wat wel kan is een virtualisatie van Ubuntu op (bv VMWare, VirtualBox) Windows maar dat kan net zo goed omgekeerd. Windows virtueel op een Ubuntu machine.
Het is ook mogelijk om Ubuntu als een normale Windows applicatie te installeren: http://wubi-installer.org/.

Waarschijnlijk bedoel je trouwens Google Chrome OS (Wikipedia artikel, Google's blog).

[ Voor 14% gewijzigd door Devilly op 06-09-2009 02:15 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Een beetje zoeken had de bovenstaande antwoorden ook opgeleverd. Een topicstart moet wel aan wat meer eisen voldoen dan deze. Slotje dus.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Dit topic is gesloten.