Hardware:
MSI K9AGM3
AMD 4400+ 65W AM2+
Samsung HM080JI
Silverstone LC19 zwart
Foto's
Zowel adapter als de PicoPSU zijn standaard van de Silverstone LC19
Adapter:
FSP Group Inc.
FSP120-AAB
AC Input: 100-240V~2A, 50-60Hz
DC Output: 19V -- 6,32A
PicoPSU:
Enhance
END-0512
Input: 15-24 VDC
Output:
+3,3V - 7A
+5V - 7A
+12V - 8A
-12V - 0,2A
+5Vsb - 2A
Alles netjes aangesloten en geprobeerd computer aan te zetten.
Computer gaat eventjes aan, fans beginnen te draaien, blauw led lampje gaat ook aan, om gelijk weer na 1 seconde weer uit te gaan.
Op de tweede poging computer weer aan te zetten gebeurt er helemaal niks. Knop blijven indrukken geeft geen resultaat. Adapter loskoppelen, eventjes wachten en weer koppelen heeft als gevolg dat de computer weer eventjes voor 1 seconde aangaat (gebeurt erg snel).
Aangezien dit niet werkte en ik vermoeden had dat het aan de voeding kon liggen heb ik andere voeding aangesloten. Het is een 350W van Antec.
Resultaat is dat de computer aan ging en ook aan bleef. Ik kon in de BIOS komen (nog geen OS geinstalleerd). Tijdje aan laten staan voor alle zekerheid en dat gaf geen problemen.
Nu is het toch zeker dat het aan de voeding ligt?
Alleen de vraag is hoe kan ik uitsluitsel geven of het aan de adapter ligt of aan de PicoPSU?
Ik heb helaas alleen nog een Laptop Adapter (Sony Laptop) 19,5V - 4,7A
Aansluiting past fysiek niet, maar vanwege verschillende Ampère (6,32A tegenover 4,7A) kan ik het niet zomaar aansluiten?
MSI K9AGM3
AMD 4400+ 65W AM2+
Samsung HM080JI
Silverstone LC19 zwart
Foto's
Zowel adapter als de PicoPSU zijn standaard van de Silverstone LC19
Adapter:
FSP Group Inc.
FSP120-AAB
AC Input: 100-240V~2A, 50-60Hz
DC Output: 19V -- 6,32A
PicoPSU:
Enhance
END-0512
Input: 15-24 VDC
Output:
+3,3V - 7A
+5V - 7A
+12V - 8A
-12V - 0,2A
+5Vsb - 2A
Alles netjes aangesloten en geprobeerd computer aan te zetten.
Computer gaat eventjes aan, fans beginnen te draaien, blauw led lampje gaat ook aan, om gelijk weer na 1 seconde weer uit te gaan.
Op de tweede poging computer weer aan te zetten gebeurt er helemaal niks. Knop blijven indrukken geeft geen resultaat. Adapter loskoppelen, eventjes wachten en weer koppelen heeft als gevolg dat de computer weer eventjes voor 1 seconde aangaat (gebeurt erg snel).
Aangezien dit niet werkte en ik vermoeden had dat het aan de voeding kon liggen heb ik andere voeding aangesloten. Het is een 350W van Antec.
Resultaat is dat de computer aan ging en ook aan bleef. Ik kon in de BIOS komen (nog geen OS geinstalleerd). Tijdje aan laten staan voor alle zekerheid en dat gaf geen problemen.
Nu is het toch zeker dat het aan de voeding ligt?
Alleen de vraag is hoe kan ik uitsluitsel geven of het aan de adapter ligt of aan de PicoPSU?
Ik heb helaas alleen nog een Laptop Adapter (Sony Laptop) 19,5V - 4,7A
Aansluiting past fysiek niet, maar vanwege verschillende Ampère (6,32A tegenover 4,7A) kan ik het niet zomaar aansluiten?