Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitvinden aantal aanslagen per seconde *

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-11 16:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo. Na een heleboel keyloggers te hebben geïnstalleerd ben ik het nu wel zat.
Ik wil voor mijn electronica projectje kunnen tracken met wat voor snelheid ik op mijn toetsen ram. In Need for Speed kan ik door op mijn bijna allerhardst te tikken op de forward key mijn snelheid constant houden. Dit wil ik soort van kunnen automatiseren, en dus moet ik mijn vingerbewegingen kunnen uitdrukken in Hz (of in aanslagen per minuut of zo, dan reken ik het wel om). Tot nu toe heb ik geen keylogger gevonden die mijn toetsaanslagen uit zet tegen de tijd, maar dat is wel wat ik nodig heb.

Verwijderd

Je kan toch met whatpulse bijhouden voor 1 minuut hoeveel toetsaanslagen je dan maakt (moet je whatpulse even ALWAYS ON TOP doen).

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Mischien dit iets voor je?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Drukgevoelig toetsenbord lol, je moet het maar verzinnen.
Ik zal eens kijken met wat ik met whatpulse kan doen. Timing is wel cruciaal als ik echt met het spelletje mijn pulsen controleer, maar ik kan eens kijken wat ik kan doen. Of ik ram gewoon heel hard zonder dat ik in mijn spelletje zit. Ik kan zelfs op zo'n hoge snelheid rammen dat de auto langzaamaan sneller gaat, maar dan moet ik echt wel mijn best doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 05-09-2009 20:21 ]

Verwijderd

Even het volgende in een .html bestand zetten en openen in firefox (half getest en lelijke code):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<script>
// of keydown
var keypressCount = 0;
var started = false;
var stopped = false;
document.onkeyup = function() {

if (stopped == false) {
        keypressCount++;

if (started == false) { started = true; setTimeout("stopped = true", 60000); /* 60 s / 1 minuut */ }
    }
}
</script><a href="javascript:alert(keypressCount);">Bekijk het aantal</a>

Maar er zijn vast nog wel soortgelijke scripts voor windows in bijvoorbeeld VB (ben ik allemaal niet bekend mee).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 20:41 ]

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Het is wel aardig goed gelukt met whatpulse. Recht stukje weg gezocht, Stopwatch op mijn TI-84 plus klaargezet, en proberen maar. Ik denk dat 6,85 per seconde in ieder geval een vrij goede inschatting is. Niet extreem nauwkeurig gemeten, maar wel aardig. Dit heb ik gemeten met Whatpulse.
Interessante code trouwens. Als ik der nog een stopwatch in kon zetten en die activeren met de pijltjes toets omhoog, en het hele script kon deactiveren met omlaag, zou het geweldig zijn.
Moet ik eens even nadenken. Heb me nooit in deze taal verdiept, en dan is het ook nog eens een jaar geleden.
Ben zelf alleen bekend met hele simpele talen, dus ik begrijp nu nog niet alles.
Maar ik zal eens even mijn kladblok openen.

[ Voor 52% gewijzigd door Amanoo op 05-09-2009 21:08 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit klinkt toch vooral als een zeer basic programmeer probleem wat je zelf ook wel zou moeten kunnen oplossen? De javascript opzet is inderdaad een idee wat zeer simpel uit te werken is tot wat je wilt (kijk bijvoorbeeld maar eens naar http://unixpapa.com/js/key.html). Ik pas iig je topictitel even aan zodat deze weergeeft wat je wil

Keylogging > Uitvinden aantal aanslagen per seconde *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1