Hoi iedereen,
Ik ben van plan om een Mediaspeler aan te kopen... Omdat ik een complete newbie
ben op dit gebied, had ik graag wat richting gekregen van jullie.
Wat moet het ding kunnen?
-harde schijf bevatten (1tb)
-via usb een stickje of externe harde schijf aankoppelen om van die bron af te spelen
-in netwerk kunnen hangen zodat ik kan kopieren van pc naar de mediaspeler
-zoveel mogelijke formaten afspelen (divx/xvid, mpeg, MKV, etc...)
-makkelijk in omgang zijn. (gebruikersinterface)
-subtitles kunnen vertragen/versnellen
-alle andere extra's zijn welkom
Omdat het aanbod me erg groot lijkt en omdat ze voor een leek als mezelf allemaal alles kunnen en 'beloven' had ik gedacht aan één van de volgende toestellen:
-Popcorn a110
-Ac Ryan Playon! HD
-HD Digitech HDX-1000
Ik las ook ergens ivm ACRyan iets over het niet afspelen van HD op 23.976 of zoiets maar dat het via een firmware ging gefixt worden omdat die 23.976 (wat het ook moge zijn) veel gebruikt wordt.
Indien er dingen zijn die ook nog belangrijk zijn en waar ik geen rekening mee hou, gelieve te vermelden... zoals ik al zei ik ben een complete leek op dit gebied.
Ik zoek dus eigenlijk het beste toestel in de prijsklasse tot 400 euro (1tb HD meegerekent).
Bij voorbaat mijn oprechte dank!
Ik ben van plan om een Mediaspeler aan te kopen... Omdat ik een complete newbie
Wat moet het ding kunnen?
-harde schijf bevatten (1tb)
-via usb een stickje of externe harde schijf aankoppelen om van die bron af te spelen
-in netwerk kunnen hangen zodat ik kan kopieren van pc naar de mediaspeler
-zoveel mogelijke formaten afspelen (divx/xvid, mpeg, MKV, etc...)
-makkelijk in omgang zijn. (gebruikersinterface)
-subtitles kunnen vertragen/versnellen
-alle andere extra's zijn welkom
Omdat het aanbod me erg groot lijkt en omdat ze voor een leek als mezelf allemaal alles kunnen en 'beloven' had ik gedacht aan één van de volgende toestellen:
-Popcorn a110
-Ac Ryan Playon! HD
-HD Digitech HDX-1000
Ik las ook ergens ivm ACRyan iets over het niet afspelen van HD op 23.976 of zoiets maar dat het via een firmware ging gefixt worden omdat die 23.976 (wat het ook moge zijn) veel gebruikt wordt.
Indien er dingen zijn die ook nog belangrijk zijn en waar ik geen rekening mee hou, gelieve te vermelden... zoals ik al zei ik ben een complete leek op dit gebied.
Ik zoek dus eigenlijk het beste toestel in de prijsklasse tot 400 euro (1tb HD meegerekent).
Bij voorbaat mijn oprechte dank!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 179946 op 05-09-2009 19:23 ]