Toon posts:

juiste plek voor een co-located server???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik bezig met het in elkaar zetten van mijn co-located server. Ik zoek hier nog de juiste plaats voor om hem neer te zetten...ik las dat sommigen widexs.nl annraden en anderen vuurwerk.nl???

Heeft iemand hier ervaring mee?? Zijn er nog andere goede opties, liefst rond 30 min. met de auto van Amsterdam.

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Verwijderd

ja, xs2you is wel blij met z'n 2 nieuwe servers bij limit. wat een pruts zooi daar NOOIT aan beginnen.

Verwijderd

En vanmiddag in een topic was je nogal zo blij met het cybercomm netwerk.

xs2you -- limit -- cybercomm...

je blijft je zelf tegenspreken blablablabla :( medelijden met jou :'(

Verwijderd

eeh wazzup2k.. heb ik het in 1 regel over het netwerk gehad? nee dus.
limit is prutszooi. en daar bedoel ik het bedrijf mee. niet te vertrouwen/oplichters.

Verwijderd

En kan jij mij dan uitleggen waarom dat je vind want ik kan ook zeggen dat ik iemand een prutser vind maar waarom dan?

Verwijderd

Wij (xs2you) gaan op korte termijn over naar
het netwerk van Trueserver (lees: 2fast).
In 3 weken tijd heb ik stroomuitval gehad,
DDOS aanval, probleem met switch.... bij Limit (Cybercomm) wel te verstaan...

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de info!

Ik merk wel dat de 'grote gasten' niet echt goed liggen. Nog meer opties in de buurt van Amsterdam? Ik heb nu enkele goede (denk ik) maar wil graag nog meer opties...ff breed oriënteren ;)

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:29

PanMan

Spun!

NXS, www.nxs.nl

Maar, vertel eerst eens wat je wil hosten. 1 server? Of een heel rack? :):P
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 14:48 schreef ozzie het volgende:
Bedank voor de info!

Ik merk wel dat de 'grote gasten' niet echt goed liggen. Nog meer opties in de buurt van Amsterdam? Ik heb nu enkele goede (denk ik) maar wil graag nog meer opties...ff breed oriënteren ;)
Wat voor een opties wil je dan? Er zijn zoveel mogelijkheden voor opties op het dedicated hosting gebeuren. Leg eens uit wat voor een opties jij dan wilt? Of bedoel je meer providers?

Verwijderd

Topicstarter
'wazzup'.... ik zoek naar bedrijven waar ik mijn colocated server kan neerzetten. In de buurt van Amsterdam, anders is het qua reizen niet te doen mocht er iets zijn.
Ik zoek een snelle verbinding naar de USA (komen al me bezoekers vandaan van mijn sites) en wil een redelijke prijs voor het data verkeer. Zal ongeveer 40gig/mnd nodig hebben

Heb nu contact met 2fast.nl
Iemand hier ervaring mee?? Ze klinken erg goed en de service ziet er goed uit.

Verwijderd

Erg goed zijn ze.
Service als de beste en nog snel ook.

Ik heb ook ervaring met WideXS, maar 2fast bevalt beter :7

Verwijderd

Zo had ik laatst een probleem met een cobalt die bij 2fast.nl staat....hij startte niet meer op.

FF bellen met 2fast.nl ('s nachts !!!!!!!) en ik kon er binnen korte tijd bij...zoals het hoort.

Ook is het een fijne optie dat je de server op afstand van de stroom kan afhalen en weer erop zetten..

echt perfect 8-)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
ik ga mijn co-lo server ook bij 2fast plaatsen. Hoe het staat met de daadwerkelijke service als alles draait kan ik niet vertellen maar so far so good. Erg behulpzaam, goed netwerk, goede prijzen, en ook nog vriendelijk ;) En het zijn ook nog Tweakers... wat wil je nog meer

Ik ben er erg tevreden over dus ik zou zeggen neem eens contact met ze op.

Verwijderd

2fast heeft idd een zeer goede service !

Ik zit daar co-located en ze helpen je altijd met je server

Ook in het weekend en 's avonds !

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:29

PanMan

Spun!

Nadeel van 2fast is, (als ik zo ff kijk) dat ze geen eigen AMS-IX aansluiting hebben, dus w.s. bij grote hoeveelheden dataverkeer duurder zijn (er zullen meer mensen aan moeten verdienen).
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

ik zeg toch dat het (limit) oplichters zijn. meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
en o ja: xs2you geeft nu wel toe dat ze geen factuurjes van cybercomm ontvangen maar van limit? hoe ziek.

Verwijderd

Zet m gewoon gelijk bij PSInet neer. Doen tenminste niet moeilijk die jongens daar. Ok, je betaald er wat voor, maar altijd nog beter dan een server die 7/24 down is ..
Dus je krijgt waar je voor betaald, Nederlanders willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 19:28 schreef blablablabla het volgende:
ik zeg toch dat het (limit) oplichters zijn. meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
en o ja: xs2you geeft nu wel toe dat ze geen factuurjes van cybercomm ontvangen maar van limit? hoe ziek.
:) ben ik ff blij dat je het vandaag niet op ons heb voorzien. Maar vind het ook wel weer jammer zodra jij begint te schreeuwen komen er 2 a 3 klanten extra per dag bij. Zodra jij niets hebt op te merken heb is het dan een stukje stiller eigenlijk zouden we je provisie moeten betalen >:)

Verwijderd

ik mail me giro nummer wel effe door dan ;)

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 21:33 schreef blablablabla het volgende:
ik mail me giro nummer wel effe door dan ;)
hehe toch ben ik altijd nog benieuwd wie nou eigenlijk blablablabla is. Mail je gironummer maar ;)

Verwijderd

"iiik? iiiik ben de paas haas!"
hoezo OT? ;)

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 21:37 schreef blablablabla het volgende:
"iiik? iiiik ben de paas haas!"
hoezo OT? ;)
Wat doe je eigenlijk voor werk? Zal wel iets met het internet te maken hebben. Of word je betaald om providers af te zeiken (lijkt me een superjob) :P

Verwijderd

afzeik b.v.
mijn afzeiken qua trueserver is gewoon beetje ontstaan door het vele "gespam" wat jullie hier doen. en ook het afzeiken van andere providers etc. komt zo over vanneh.. wij zijn het beste, en niemand kan daar aan tippen. en daar houd ik persoonlijk niet zo van :)
en ik hou we van mensen die happen :) en daar ben jij ERG goed in :)

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 21:44 schreef blablablabla het volgende:
afzeik b.v.
mijn afzeiken qua trueserver is gewoon beetje ontstaan door het vele "gespam" wat jullie hier doen. en ook het afzeiken van andere providers etc. komt zo over vanneh.. wij zijn het beste, en niemand kan daar aan tippen. en daar houd ik persoonlijk niet zo van :)
Hahaha jah dat ken ik begrijpen maar als je het echt wilt weten kwam dat geeneens van ons zelf af. Was zelfs geeneens een klant. Het heeft ons wel extreem veel publiciteit opgeleverd, maar ik zeg ook niet dat wij de beste zijn, maar we proberen er in ieder geval wel wat moois van te maken. Wat naar mijn inzien wel gelukt is. (zonder extreme rijke vaders) :)

(edit) By the way als je echt van alles wilt weten dan kan ik je dat heus wel vertellen wij verbergen niets. Vind het alleen jammer dat ik zoveel bullshit geschreven zie worden over bepaalde bedrijven wat verre van waar is. Laat maar een hotmail adres achter dan kunnen we op zo een manier verder praten als je echt alles wilt weten dan weet je dan hoor je het ook eens van de andere kant (/edit)

Verwijderd

Wat doet het ertoe waar wij onze facturen
van krijgen? Of dat nou van Limit
of Cybercomm is... heeft de klant daar iets
mee te maken? :D

Verwijderd

Maar je hebt natuurlijk gelijk dat ik beter had kunnen zeggen dat we via Limit hosten,
maar de naam cybercomm komt eenmaal beter over dan "Limit"

Verwijderd

Topicstarter
:?hhmmm...we dwalen een beetje af.

Moderator -> sluit dit maar!!

Iedereen bedankt voor de info. Ik heb voor 99% mijn keuze gemaakt. *D

Laterzz!!

Verwijderd

en wat gaat het worden? :)

Verwijderd

Topicstarter
2fast.nl