Je kent het wel; je hebt een cardreader en er ontstaat 5x een verwisselbare schijf in Deze Computer. Je weet nu ongeveer welke je aan moet klikken voor je SD-kaartje, maar is het niet makkelijker om dat met een plaatje te zien? Dat dacht ik ook toen ik mij verveelde, et voila:

Bestanden:
Sandisk MicroSD 2GB: Download
Silicon Power MicroSD 2GB: Download
Sandisk MS-Pro Duo 4GB: Download
Aldi MP3-speler rood: Download
Aldi MP3-speler blauw: Download
Standaard SD: Download
De bestanden bevatten de iconen (128px t/m 16px) in een .ico en de autorun*. Kortom, gewoon direct in de root van je kaartje plempen
Eventueel kan je ook nog een label toevoegen, zoals ik gedaan heb bij de MP3-speler. Daarvoor moet je:
toevoegen aan de autorun.inf
Als er behoefte aan is kan ik nog wel een tutorial schrijven, en als ik me echt verveel meot ik maar een applicatie schrijven die dit allemaal voor je doet, haha.
*: Helaas wel op een filehost, maar ik kon even niets anders verzinnen

Bestanden:
Sandisk MicroSD 2GB: Download
Silicon Power MicroSD 2GB: Download
Sandisk MS-Pro Duo 4GB: Download
Aldi MP3-speler rood: Download
Aldi MP3-speler blauw: Download
Standaard SD: Download
De bestanden bevatten de iconen (128px t/m 16px) in een .ico en de autorun*. Kortom, gewoon direct in de root van je kaartje plempen
Eventueel kan je ook nog een label toevoegen, zoals ik gedaan heb bij de MP3-speler. Daarvoor moet je:
code:
1
| label=MP3 Speler |
toevoegen aan de autorun.inf
Als er behoefte aan is kan ik nog wel een tutorial schrijven, en als ik me echt verveel meot ik maar een applicatie schrijven die dit allemaal voor je doet, haha.
*: Helaas wel op een filehost, maar ik kon even niets anders verzinnen
[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 05-09-2009 16:12 ]