Toon posts:

HD beeld geen HDMI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb een nieuwe pc gekocht met een HDMI aansluiting, en toen ik vroeg bij de Paradigit welke beeldscherm het beste is voor de kwaliteit zou ik dan de Syncmaster P2250 nemen, 22 inch en full hd maar geen hdmi aansluiting, hij/zij/het vertelde dat dat niet zo belangrijk was omdat er toch geen geluid in mijn monitor zat en dat het dan niet zo bijster belangrijk is, aangezien mn pc het wel heeft, maar er zat wel een DVI op de monitor,

Nu is mijn vraag; heb ik de jusite aankoop gedaan & kan ik nu van HD genieten of?

ja, ik ben een leek ermee, maar ik wil wel zodra mijn ADOBE SUITE binnen is met hd aan de gang kunnen (ae)

Regards en dank alvast,
//Marcianow/EMPE.

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

wat heeft HD met je type aansluiting te maken?

Je weet wel de maximale resolutie van je Scherm? en van je videokaart? denk je dan bij jezelf, ja, dan heb ik "HD"

mensen worden gekgemaakt door zo'n marketingterm :(

[ Voor 65% gewijzigd door neliz op 05-09-2009 15:18 ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:19
Misschien is de ontbrekende informatie voor het kwartje valt: HDMI=DVI+S/PDIF geluid. Je kan dus een verloopstekkertje kopen. :)

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

Full HD is een mooie term, maar niks meer dan een resolutie. Als je videokaart en het beeldscherm 1920x1080 (1920x1200 op PCs) aan kunnen, maakt volgens mij de kabel niet uit. Correct me if I'm wrong :p

• Dymse
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-10-2023
hdmi is eigenlijk dvi met een beveiligingsprotocol erin gebouwd ( zodat beelden niet zou kunnen worden opgenomen van bv setupboxen)

dus je kan met gemak je beeldscherm via dvi aansluiten. Dat geeft geen problemen

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kunnen jullie een beter oordeel geven dmv pc beschrijving;

http://www.paradigit.nl/info.php?art=10021137

http://www.hardware.info/...cMaster_P2250_LS22LRZKUV/

Heb ik hier goed aangedaan of?

Regards,
//Marcianow

(Dank voor de snelle antwoorden trouwens)

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hiermee kun je beelden op je scherm in Full HD laten zien.

De PC zelf heeft niet zo'n goede prijs/harware verhouding maar dat heb je nog al snel met pc's die al in elkaar zijn gezet (IMO). En daar ging het niet om.

Dus met No_Name_Needed en Chronos en neliz.

offtopic:
: Oeh, wat verbaas ik me toch over Paradigit. Die site staat echt vol met fouten..

[ Voor 19% gewijzigd door Gleighton op 05-09-2009 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik goedkoper/beter uit zou zijn als ik het bijv op internet had samengesteld, maar ik heb toch wel graag zekerheid (ookal zou je dat best via internet ook kunnen) hebben, als er wat fout is -> gelijk terug en nieuw.

En dank voor de informatie :)

Regards,
//Marcianow
Pagina: 1