USB mini speaker opladen

Pagina: 1
Acties:

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 21:48
Laatst heb ik een mini speaker gekocht, welke je via mini-jack kan aansluiten om er geluid uit te krijgen. Nu zit er een mini-usb poort op waarmee je het ding kan opladen. Als ik hem aansluit op mijn computer, dan wilt Windows 7 dat ding installeren. Enige wat ie moet doen is stroom op de kabel zetten, maar hoe?

Ik heb al gegoogled en gezocht hier op tweakers, maar kon niks relevants vinden. Zelfs op de website van het product niks kunnen vinden over een usb stroom driver?

Website-Url: www.divoom.com

Het gaat om dit dingske:

Afbeeldingslocatie: http://www.divoom.com/images000/portable_01.jpg

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-02 11:32
van zodra het in de usb poort zit ontvangt het stroom dus zou het moeten opladen.

Je kan ook een USB lader kopen die je in het stopcontact kan steken

• Farrell
Hij ontvangt geen stroom, want het lampje wat erop zit brand niet.
Een usb lader zou wel een oplossing zijn, maar zou handig zijn als het gewoon via me computer kan.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Wildfire

Joy to the world!

Farrell schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:54:
Hij ontvangt geen stroom, want het lampje wat erop zit brand niet.
Een usb lader zou wel een oplossing zijn, maar zou handig zijn als het gewoon via me computer kan.
Hij ontvangt wel stroom, anders kan Windows 7 'm echt niet gaan installeren. Dan moet het ding herkend worden en daarvoor moet het wel actief zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Farrell
Wildfire schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:29:
[...]

Hij ontvangt wel stroom, anders kan Windows 7 'm echt niet gaan installeren. Dan moet het ding herkend worden en daarvoor moet het wel actief zijn.
Dat zou betekenen dat de speaker wel wordt opgeladen, terwijl dit niet het geval is. Anders zou ik dit topic niet aanmaken. Als ik hem aansluit dan probeert Windows daar een stuurprogramma voor te vinden, dit lukt niet want hij snapt niet wat het is en vervolgens switch ie de stroom er "half" af?

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Bij mij kan ik de telefoon opladen via USB wanneer de PC uitstaat, Ik weet niet of dat bij een mogelijkheid is. Windows 7 wilt dan iig geen stuurprogramma installeren.

http://raptr.com/Doppert/about

Pagina: 1