"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Je quote het zelf al: 2,5" is een optie. Het is dus niet standaard aanwezig.
Klopt, de disk is bij beide een optie. De interne bay is bij de Prime en de Base aanwezig, maar leeg.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Fixed, beide hebben idd een 3,5"-bay, waarin natuurlijk ook een 2,5"-schijf gehangen kan worden. Vermoedelijk zullen veel leveranciers ook versies verkopen waarin de schijf reeds is geplaatst.
Abort Retry Fail?
Volgende webshop verwacht ze begin oktober.
prijs is ook niet slecht.
Ik heb echter nooit van hun gehoord..wil niet weer de fout in gaan net als bij Friesland computers.
http://www.jvbdigital.nl/...ksearch&searchstring=dune
prijs is ook niet slecht.
Ik heb echter nooit van hun gehoord..wil niet weer de fout in gaan net als bij Friesland computers.
http://www.jvbdigital.nl/...ksearch&searchstring=dune
Informatique heeft hem ook in de lijst staan voor 399. Ze hebben hem overigens nog niet, maar hij zou deze maand uit moeten gaan komen.
Mobile-harddisk.nl heeft hem ook in de lijst staan, hier wordt hij 26 oktober verwacht.
Divxplayer.nl kan hem voor zover ik kan zien binnen een week al leveren.
Ikzelf was eerst aan het kijken naar de PCH c-200. Toen kwam deze voorbij.
Ik vind de Dune veel mooier om te zien. Bij de PCH heb je wel een display voor het browsen tussen de muziek. Ik weet niet hoe het met de Dune zit, maar als daar het display ook voor gebruikt kan worden, dan zou ik er al heel blij van zijn. Overigens gaat mijn voorkeur hoe dan ook nog steeds naar de Dune met de BD.
Mobile-harddisk.nl heeft hem ook in de lijst staan, hier wordt hij 26 oktober verwacht.
Divxplayer.nl kan hem voor zover ik kan zien binnen een week al leveren.
Ikzelf was eerst aan het kijken naar de PCH c-200. Toen kwam deze voorbij.
Ik vind de Dune veel mooier om te zien. Bij de PCH heb je wel een display voor het browsen tussen de muziek. Ik weet niet hoe het met de Dune zit, maar als daar het display ook voor gebruikt kan worden, dan zou ik er al heel blij van zijn. Overigens gaat mijn voorkeur hoe dan ook nog steeds naar de Dune met de BD.
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 07-10-2009 10:09 ]
Pagina: 1