Verwijderd

Topicstarter
Er zit in veel routers zit een L2TP client. Deze funtie word gebruikt door ISPs.
Wat voor configuratie heb ik nodig om een L2TP server op te zetten? Ik heb een server 2003 draaien. Heb hier ook een VPN server op draaien. VPN is op L2TP gebaseerd, maar ook met aanpassingen krijg ik het niet voor elkaar.

Iemand ideeen/advies?

Bvd,J

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
MS heeft daar een mooie checklist voor, ook al is die wat summier, toch een goed beginpunt.
http://technet.microsoft....rary/cc776733(WS.10).aspx

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30
Heb je al gegoogled?

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

Topicstarter
@ Yippie: Die checklist had inderdaad nog een puntje wat ik nog niet geprobeerd heb. THX!

@ GertvDijk: Ik heb uren gegoogled, maar kwam hoofdzakelijk uit bij LAC, LNS, VPDN of...het kan niet missen...Linux.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt!

Heb de hele tijd verificatiemethodes in de eigenschappen van de RAS server zitten editten. In het log ook meldingen dat de connection established zou zijn, maar werd ook weer verbroken.
Na de verificatiemethodes veranderd te hebben in het aangemaakte RAS beleid werkt hij top!

Thx anyway!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:35:
Gelukt!

Heb de hele tijd verificatiemethodes in de eigenschappen van de RAS server zitten editten. In het log ook meldingen dat de connection established zou zijn, maar werd ook weer verbroken.
Na de verificatiemethodes veranderd te hebben in het aangemaakte RAS beleid werkt hij top!

Thx anyway!
Goed te lezen dat het werkt, maar ben je er per ongeluk achter gekomen, of via het log kunnen achterhalen wat de oorzaak was van de dc's, en deze zo doelgericht kunnen oplossen door de juiste edit te doen op verificatie.

Zo ja, hoe precies.
Met die info hebben anderen wellicht er ook nog wat aan.
Pagina: 1