[Youtube] Geen geluid + Geen Beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 21:43
Hallo mensen,

Ik heb wat probeempjes . Het geluid doet het opeens niet meer op Youtube + het beeld . Als ik een filmpje wil afspelen dan begint die , Krijg snel ff zwart beeld (Van internet explorer) en dan slaat die weer terug (Iets minder dan 1 sec ) en dan staat er 0.00/0.00 ( Dus hoelang het filmpje is , en hoever je bent bedoel ik ermee) Ik weet niet echt wat ik er mee moet .. Maar eerst had ik dat ook wel uns , maar dan ff pagina opnieuw openen en klaar .. maar nu gaat dat helaas niet meer .. Zou iemand me kunnen helpen ? O+

Alvast bedankt ,

Groetjes Joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je je Flash al eens geüpdatet? Welke versie van IE en FF gebruik je, en welk besturingssysteem?

Werken filmpjes op andere sites zoals Google video, vimeo, dailymotion en dumpert wel?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
Flash nee, Versie van internet = Windows Internet Explorer 8(Zover als ik weet) , Besturings systeem Windows Xp Sp3 .

Ik ken kwa filmpjes site (Om het maar zoo ff te noemen) Alleen Youtube en google video , en daar doen ze het bijden niet op .. Ik zou wel nog uns op vimeo en dailymotion en dumpert kunnen kijken .. Maar betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controleer hier je flash versie:
http://www.adobe.com/software/flash/about/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
Ik heb wel de goede zie ik . (Versie 10.0.32.18)

• Joey54
Kan iemand me nog helpen .. Ik zit namelijk nogaltijd met het probleem

Dumpert , Dailymotion doen het wel :D

[ Voor 22% gewijzigd door Joey54 op 17-09-2009 19:58 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als heel youtube het bij jou niet doet moet je hieronder ook geen video zien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G8-0R2ckE8E]
En deze vimeo-video dan?
[Vimeo: http://vimeo.com/4395399]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

Mik je cookies eens weg van youtube en google video.

[ Voor 0% gewijzigd door Blonde Tux op 17-09-2009 23:30 . Reden: typen is nog steeds moeilijk ]

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Joey54
Die Vimeo vid doet he niet . Maar die van Crubs wel .. Maar op YT doet die he niet :S erg raar ..

@ Blonde Tux , Ccleaner kan je dat bevorbeeld doen he .. Want dat hd ik laats al ees gedaan en werkteniet helaas :(

• Joey54
Mijn neef heeft me geholpen .. want het probleem was nogal heeeeeel simpel :S hij had even google chrome erop gezet en bij die deed hij het .. dus dan doe ik het maar via chrome als ik YT wil kijken ..
Toch bedankt

Topic kan verwijderd worden

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probleem was simpel? Probleem is er volgens mij nog steeds hoor en absoluut niet opgelost.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Je probleem is idd niet opgelost, je negeert het gewoon even. Maar wat als je nu een site moet bezoeken die niet werkt in Chrome, en je toch zo'n videotje moet bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Waarom probeer je Flash niet te verwijderen en deze weer opnieuw installeren. Wellicht dat er tijdens de installatie iets goed is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
_AN schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:56:
Waarom probeer je Flash niet te verwijderen en deze weer opnieuw installeren. Wellicht dat er tijdens de installatie iets goed is gegaan.
Het feit dat de filmpjes wel in een andere browser werken geeft aan dat flash werkt. Het zou dan eerder aan browser instellingen van IE kunnen liggen. Cookies, security settings of iets daaraan gerelateerd.

Even alle settings van IE flushen: Ga naar Internet opties en kies op de tab Geavanceerd voor Opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:39
Flash niet gedisabled in de Add-ons? Misschien eens verwijderen en flash herinstalleren. ( Of gewoon flash deinstalleren + reboot + herinstalleren ).

[ Voor 6% gewijzigd door tc982 op 20-09-2009 12:48 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
Aangezien Jullie me alsnog willen helpen zal ik dat maar aannemen :P. Ik heb omdat voor chrome een andere flashplayer update nodig had. Heb ik die er toen op moeten zetten en als ik dan bij IE ga moet ik daar weer een andere instaleren doe ik dat .. dan zegt die tot ik hem weer moet instaleren ...
Pagina: 1