Toon posts:

Draadloos Internet verbinding hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt heb ik soms wel en soms geen verbinding met het draadloos netwerk hier in huis. Als ik geen internet heb krijg ik de melding dat de beveiligingssleutel onjuist is. Maar even later werkt diezelfde beveiligingssleutel wel weer naar behoren om het even later weer niet te doen.

Al met al dus een raar probleem. Het gaat hier om een laptop (Samsung R510 AS01NL) i.c.m. een Netgear router van UPC en Vista. Een vriend had het over het veranderen van het kanaal aan de ontvanger kant. Maar dit kanaal moet toch automatisch aangepast worden door de ontvanger. En hoe kan het dan dat de laptop soms wel en soms geen verbinding heeft.

Temeer omdat andere mensen in het huis hier geen last van hebben. Instellingen lijken hetzelfde..

Probleem is ook dat de ruimte van de router afgesloten is, en niemand het wachtwoord voor de router schijnt te kennen (studentenhuis).
Internet kan eigenlijk niet gemist worden...

Verwijderd

Bij mijn netgear router kun je achter je beveiligingssleutel komen door naar www.routerlogin.net te gaan en in te loggen met gebruikersnaam --> admin en password --> password. Misschien dat dat bij die ook kan?