Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Downloadversie Microsoft Office 2003 PRO NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien het me voorlopig nog niet lukt om het DVD-ROM station op mn desktop te delen met mn netbook ben ik op zoek naar een downloadversie van Microsoft Office 2003 Pro NL.
Ik heb de CD-ROM en registratienr., maar zonder CD-ROM station is het nogal moeilijk he. Ik kan natuurlijk een illegale versie downloaden een bitorrent installeren, maar ik probeer dit net te vermijden, als het ni anders kan dan tja...

Iemand een oplossing, kan ik bv zelf een installer ding maken en op USB zetten ofzo :?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10

Nakebod

Nope.

Als je de hele cd kopieerd naar een USB stick, zou het moeten lukken om gewoon de setup vanaf de USB stick te starten.
Klinkt denk ik als de meest simpele oplossing momenteel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je al eens op microsoft.com gekeken? Voor office 2007 kun je de installatiemedia gewoon downloaden. En waarom kopieer je niet gewoon de bestanden van de cdrom naar je netbook?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de installer en dgl. van de cd-rom naar een USB te kopieren, maar bij de installatie krijg ik de melding dat er bestanden beschadigd zijn. |:(

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Een Iso laden via daemon tools of alcohol 120%?

"That was left handed..." - JJH

Verwijderd

Iso maken van de orginele cd met bijvoorbeeld imgburn en die vervolgens mounten met bijvoorbeeld deamon tools :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja...µTorrent dan maar geïnstalleerd he.

Softwareontwikkelaars willen maar niet begrijpen dat met het bemoeilijken van verspreiding van illegale software, ze de gebruikers eerder aanzetten tot illegale oplossingen.

Zelfde met een DVD/Blu-Ray, eerst krijg je een hoop infoschermen, die je niet kan skippen, over het illegaal kopiëren. Enigste mogelijkheid om dit te omzeilen is kopietje maken en je film start meteen zonder al die zooi.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:40:
Softwareontwikkelaars willen maar niet begrijpen dat met het bemoeilijken van verspreiding van illegale software, ze de gebruikers eerder aanzetten tot illegale oplossingen.
Owkee, dus doordat jij een cd-rom aanschaft terwijl je al weet dat je geen cd-rom drive hebt is de software ontwikkelaar slecht bezig? :S

En dat terwijl er in dit topic toch echt wel een aantal bruikbare oplossingen gegeven zijn...

blub

Pagina: 1