Ik werk nu sinds drie maanden als PHP programmeur. Sinds gisteren ben ik een PHP 5 Zend Certified Engineer. Nu ben ik op zoek naar andere interessante certificaten die later iets kunnen bijdragen aan mijn werk. Niet alleen omdat ik dan een extra papiertje heb maar vooral omdat het interessante kennis is die je opbouwt tijdens het studeren voor zo'n examen.
De volgende cursus waaraan ik zat te denken was die van MySQL Developer. Iets anders wat mij interessant leek was iets van software architectuur algemeen, maar vind hier eigenlijk zeer weinig van buiten opleidingen van pakweg 3 jaar.
Zijn er mensen die andere certificaten hebben of ervaring hebben wat ook als interessant wordt geacht te hebben als PHP programmeur qua kennis en qua certificaat?
De volgende cursus waaraan ik zat te denken was die van MySQL Developer. Iets anders wat mij interessant leek was iets van software architectuur algemeen, maar vind hier eigenlijk zeer weinig van buiten opleidingen van pakweg 3 jaar.
Zijn er mensen die andere certificaten hebben of ervaring hebben wat ook als interessant wordt geacht te hebben als PHP programmeur qua kennis en qua certificaat?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama