Club3D Theatron voor 360

Pagina: 1
Acties:

• marcjeb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-03-2025
Hallo allemaal,

ik heb een probleem, ik heb een
Club3D Theatron
Afbeeldingslocatie: http://content.centralpoint.nl/objects/low_pic/119064.jpg

Het kaartje kan optical in en out hebben..

Alles werkt gewoon naar behoren, alleen als ik een optische kabel van me xbox 360 naar me geluidskaart trek dan krijg ik geen geluid, ik heb zowel op de geluidskaart optical in en out geprobeert.

Misschien dat iemand dit geluidskaartje kent en ook weet of het eigenlijk wel mogenlijk is, en zo ja doe ik wat verkeerd aan de instellingen ?

Ik heb een logitech x540 5.1 boxenset aangesloten op me geluidskaart, en ik dacht dus misschien via optical in/out een kabeltje aansluiten op me xbox waardoor ik dus ook op me xbox 5.1 heb.

[ Voor 15% gewijzigd door marcjeb op 05-09-2009 10:06 ]

• marcjeb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-03-2025
heeft hier niemand zijn xbox 360 of ps3 via een optische kabel rechtstreeks naar ze geluidskaart?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Het is zeer ongewenst om je eigen topic binnen 24uur te kicken. Zie ook de policy hierover.

En naast een beetje stekkertjes wisselen... heb je nog verder iets geprobeerd zoals iets in de software instellen??
Ik weet in ieder geval dat je je spdif-in kunt opnemen (in je software tabblad mixer).
Maar hoe heb je nu je speakers aangesloten en wat verwacht je te gaan doen in de opstelling die je nu hebt.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal