Toon posts:

Acer Aspire 5633

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een laptop gekocht. Deze was toen rond de 1100 euro. Ik zou graag voor een kleine laptop gaan, omdat ik er vaak mee de weg op ga en dit ding nu wel erg log wordt.

Ik vroeg me af hoeveel ik ongeveer voor deze laptop zou kunnen vragen, omdat ik meerdere kennissen heb die mijn laptop zouden willen overkopen. Ik heb alleen geen idee voor welk bedrag ik het de deur uit zou kunnen doen.

Specificaties:
Acer Aspire 5633
Intel core 2 duo processor T5500
(1.66 gHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 Cache)
15.4" WXGA crystalbrite LCD
Intel graphics media accelerator 950
120 GB HDD
DVD-super multi double layer (support DVD+r double layer/dvd+-RW)
1 GB DDR2 (support dual channel)
802.11a/b/g wireless LAN
Ingebouwde webcam
4 usb-poorten

Als er nog verdere specificaties dienen te worden verduidelijkt kan dat. Ik ben een beetje een computer-noob wat dit betreft..

Verder had ik nog een vraagje.

Zoals eerder aangegeven zou ik graag een nieuwe, kleinere laptop willen. Mijn oog is gevallen op de Acer Aspire 2930 (http://www.kieskeurig.be/...4g32mn_lxapy0x272/308898/ en http://www.4launch.nl/sho...1---t6400--320gb/tweakers). Ik zou graag wat meer zekerheid hebben over de volgende dingen: Ga ik veel moeten inleveren qua kwaliteit/snelheid/mogelijkheden etc tegenover mijn oude laptop of gaat het juist vooruit? Ik zou graag sims 3 willen spelen op die nieuwe laptop (mijn oude geeft tot 6 keer toe een blauw scherm na installatie, ook nadat windows er opnieuw was opgezet..), zou dat lukken? Was trouwens wel maar de 2e keer dat ik een blauw scherm kreeg in al die tijd.. (Dat zegt misschien niet zoveel, maar ik denk ik meld het ff voor de zekerheid..)

Alvast bedankt!

MVG,
Kelly.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je wilt weten wat iets nog waard is, ga dan op zoek naar wat men vraagt voor vergelijkbare laptops op Marktplaats en Ebay.

Voor nieuwe laptops kun je kijken in de BBG topics. Of iets goed of slecht, snel of langzaam is kan je zelf opzoeken door naar benchmarks te gaan zoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Door naar wat te kijken?? Benchmarks.. Ok right..

Op marktplaats kan ik wel gaan kijken, maar weinig mensen gaan een 3 jaar oude laptop daar verkopen met ongeveer dezelfde inhoud toch??

Ik heb geen flauw idee over wat nog up to date is en wat niet..

Toch bedankt.

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 11:01
Voor €550 heb je al een nieuwe laptop die stukken beter is dan deze.
Ik zou rond de €400 vragen...
En ik vrees dat je met die 2 laptops die je voorgesteld hebt de sims 3 niet gaat kunnen spelen...
De snelheid van die nieuwe voorgestelde laptops zullen normaal beter zijn dan je oude maar je zult er niet kunnen op gamen denk ik...
Ik zal eens uitkijken voor een 12.1 inch die dat wel kan maar ik vrees ervoor...

[ Voor 19% gewijzigd door CedricD op 05-09-2009 11:14 ]

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
CDhacker schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:12:
Voor €550 heb je al een nieuwe laptop die stukken beter is dan deze.
Ik zou rond de €400 vragen...
En ik vrees dat je met die 2 laptops die je voorgesteld hebt de sims 3 niet gaat kunnen spelen...
De snelheid van die nieuwe voorgestelde laptops zullen normaal beter zijn dan je oude maar je zult er niet kunnen op gamen denk ik...
Ik zal eens uitkijken voor een 12.1 inch die dat wel kan maar ik vrees ervoor...
En zelf 400 euro zou veel zijn, daar heb je tegenwoordig ook al een laptop voor ;)
Ik denk dat 250 euro met die configuratie realistischer is

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:26
Zoals de rest al aangeeft kun je heel makkelijk de prijs achterhalen door te kijken wat anderen voor vergelijkbaar spul vragen en kijken wat nieuwe laptops kosten. 300 euro lijkt mij iig ook een stuk realistischer. Deze sluitik, zie ook CSL Beleid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.