Flamebait ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Hiero:
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=275963

Me eigen post staat op flamebait. Ik hoef hier echt geen punten voor maar -1 vind ik zwaar overdreven, ik reageer nog vrij koel na de overdreven reactie van Darkvader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Het feit dat je reageert is al genoeg.

Flamebait uit de FAQ:
Onder een flamebait verstaan we het flamen of het aanzetten tot een flame. Het gaat hier dan om grof taalgebruik of het doelgericht op de man spelen.
In dit geval zou je die posting waar je op reageerd ook als flamebait op kunnen vatten. Ik denk echter dat de intentie van de poster "grappig" was, zou er echter geen moeite mee hebben dat ook die op -1 zou komen....

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Laatst online: 17:33
Zouden jullie ook eens naar deze reactie van mij kunnen kijken, ik vind het zelf namelijk geen troll.
Volgens mij daalt het niveau op t.net wel erg snel.... Kijk eens (goed) naar de 1e twee regels, omdat ik in een aardige bui ben zal ik ze even voor je quoten:

VIA heeft bekend gemaakt dat het bedrijf vorige maand een omzet van 102 miljoen dollar heeft gedraaid, een stijging van 10% ten opzichte van januari.

Ben je nu blij, je hebt zelf het antwoord op je vraag gevonden!
Lees hem ff in verband met dit nieuwsbericht en de overige reacties: http://www2.tweakers.net/nieuws/15986
Ik vind het zelf namelijk behulpzaam (score 1), ik maak die gast op een harde manier (maar geen troll) duidelijk dat hij iets beter op moet letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Snake heeft een punt, want de postingen eromheen hebben wel +2 behulpzaam. Ik raad Snake daarom aan om voortaan minder overdreven sarcastisch te reageren. Niveau van Tnet algemeen kun je beter niet op Tnet aan de kaak stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Laatst online: 17:33
Op vrijdag 02 maart 2001 23:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Snake heeft een punt, want de postingen eromheen hebben wel +2 behulpzaam. Ik raad Snake daarom aan om voortaan minder overdreven sarcastisch te reageren. Niveau van Tnet algemeen kun je beter niet op Tnet aan de kaak stellen.
Ik vrees dat je daarin gelijk hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik las die reactie en ik had toen echt het gevoel dat ik de post waarop hij gericht was wilde verwijderen (ja ik kan dat).

Maar omdat er een goede post aan vast hing, heb ik het maar niet gedaan. Dit soort posts zijn juist de posts die het niveau omlaag halen, wij kunnen posts verwijderen als dat nodig is, in dit geval had ik dat dus met liefde gedaan, maar door de reacties werd mij dit onmogelijk gemaakt. (Als ik een post trash, waarop reacties zijn gekomen, in de geneste structuur een losse thread, verwijder ik gelijk ook deze posts...)

Een volgende keer dus hier melden, dan verwijder ik dat soort dingen wel :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Floris, misschien is een schifting tussen adjes en TMFérs mogelijk? Adjes hebben wel wat beters te doen dan postingen per stuk te bekijken en eventueel te verwijderen. TMFérs doen niets anders dan postingen wegen en beoordelen.
Een TMFer wat meer bevoegdheden geven zou mogelijk moeten zijn. Qua verantwoordelijkheden zijn 'we' daar wel toe in staat. Qua interesse ook.

Just a thought.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat je beter "qua verantwoordelijkheidsgevoel" kan zeggen.
Pagina: 1