Hi abonnement, KPN Instellingen met Eindeloos Online?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:25
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een Hi abonnement met Eindeloos online op mijn HTC Touch Pro. Nou stop ik dus mijn simkaart in de telefoon en krijg ik een melding op mijn telefoon welke instellingen hij moet gebruiken. Nu gaat die automatisch naar de instellingen van KPN terwijl ik in principe ook gewoon de Hi instellingen kan kiezen. Is dit een probleem? Ik lees ook veel op internet dat de meeste met een Hi abonnement ook gewoon KPN instellingen nemen. Maar dat moet geen hol uitmaken neem ik aan, want het is toch één en hetzelfde bedrijf?

2e vraag over de instellingen van mijn Eindeloos Online abonnement....

Op de website van Hi staat dat ik een nieuwe verbinding moet maken met de naam Mobiele Startsite, en dat is ook wat dat vrouwtje van de helpdesk zei. Alleen is dat een verbinding die ik helemaal niet zie staan. En als ik een nieuwe probeer aan te maken zegt ie dat die verbinding al bestaat. De enige toegangspunt die ik zie staan bij verbindingen is KPN Internet. Nu lees ik verschillende verhalen op internet dat KPN Internet meer dan prima is maar maakt dat dan niet uit voor mijn abonnement.

Iemand die antwoorden heeft op deze vragen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Maakt helemaal niks nada noppes uit (beide vragen). Als het werkt dan is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:11

Tags NL

Harmful or Harmless?

Maakt niet uit, heb ook Hi en gebruik meestal de instellingen van KPN als er geen Hi bij staat. Is hetzelfde netwerk volgens mij, KPN voor meer zakelijk en Hi voor meer prive telefonie...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De instellingen van Hi kloppen niet helemaal. In je telefoon kan je kiezen voor KPN, als je die kiest wordt je telefoon goed ingesteld. Had dat ook met mijn TD2. Opgelost met de KPNinstelling dus :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
Ik had precies hetzelfde probleem
bedankt voor de tip
de instellingen van KPN doen het inderdaad wel gewoon.

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:31
Je weet het inmiddels dus al, maar het maakt niets uit :) Beide instellingen werken.

Over het profiel 'Mobiele Startsite', dit is een speciaal profiel waarin een proxy geactiveerd is en de homepage standaard ingesteld is op de wapportal van kpn. Deze wapportal is heel aardig (met nieuws, weer, bankieren enz.) maar verder niet echt een toevoeging. Je kan deze wapportal niet benaderen zonder de proxy.

Weinig boeiends dus, tenzij je die wapportal graag wilt :)
Pagina: 1