Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn e-mail.
Ik gebruik hotmail, en vandaag is de tweede keer dat hij automatisch naar iedereen in mijn mail lijst een engelstalig mailtje stuur.
Het is vast een virus/worm, weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? Het is heel irritant dat er emails met rotzooi worden verstuurd onder mijn naam.

Weet iemand hoe het erop zou zijn gekomen en hoe ik er vanaf kom?

Alvast bedankt

Ik weet niet waar ik dit moest posten, dus deed ik het hier

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:25
Lijkt mij een gehackt account. Wijzig je wachtwoord in een vertrouwde omgeving, waarin je zeker weet dat er geen keyloggers/spyware actief is.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Er zit geen bijlage in de mail btw, alleen een mail met engelse tekst.

Het is dus net gebeurd, en de andere keer was iets meer dan een week terug.
Ik heb mijn wachtwoord net veranderd, ik hoop dat het werkt, bedankt

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 21:53

Yor

Yor1313#2571

Heb je wellicht een "kijk wie mij in zijn/haar msn geblokkeerd heeft" site bezocht en ervan gebruik gemaakt?
Deze sites staan erom bekend iedereen in je lijst een mail te sturen.

http://yor.minitroopers.com

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel toch voor dat je begint met doorlezen van Policy: Alle regels die op het forum gelden; we verwachten inmiddels van je dat je gewoon weet waar je een topic moet plaatsen en wat je wel en niet in je topictitel en startpost verwachten. Hieraan schort momenteel nogal veel dus wil ik je vragen het nog eens te proberen; maar dan zoals het hoort :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.