Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 17:19
Ik ben met een renovatie bezig en nu wil ik met de elektriciteit beginnen.

Welk eenvoudig programma kan ik daarvoor best gebruiken ? lukt dat met sketchup ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

eenvoudig > pain?

geen ervaring meej, maar google brengt mij bij: http://www.licensedelectrician.com/Store/CM/ResiWirePro.htm

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
het is een woonhuis renovatie? Niet grootschalig neem ik aan. paar wandcontactdozen en wat lichtpuntjes?

Wat dacht je van gewoon pen en papier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zou het ook niet al te moeilijk zoeken. Voor je het weet ligt je huis vol verbouw-puin en kun je ook niet meer bij je computer. Dan schets je het toch weer even op papier...

Maar ik zou aanraden:
- Inkscape: omdat je lijnen en kaders als objecten neer kunt zetten en je oneindig in- en uit kunt zoomen. Zelf nog nooit mee gewerkt, maar het schijnt dezelfde functionaliteit als Illustrator te hebben.
- Autocad: omdat het aparte libraries met electriciteits-iconen heeft, erg gemakkelijk als je ze kent en je aannemer ze ook kent. Steile leercurve, denk ik zo.

Sketchup lijkt me niet de juiste tool ervoor, in feite heb je geen 3D nodig. Dat een lichtpunt tegen het plafond moet en alle stopcontacten op gelijke hoogte kun je ook wel in de hoek van je tekening zetten ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Revit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Na wat overleg is toch besloten dit topic niet verder open te laten.

C00P, graag de volgende keer een wat uitgebreidere startpost en laat blijken dat je zelf ook wat uitgezocht hebt. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.