Ik draai nu ruim een week Windows 7 ultimate x64 RTM. Qua performantie toch een goeie stap voorwaarts tov mijn Vista ultimate x64, maar ik heb toch 2 belangrijke issues.
Dat mijn PC niet volledig uitgaat bij een shutdown ben ik nog aan het onderzoeken. Mogelijk gelinkt aan Asus mobo vind ik via Google, maar verder nog niks gevonden. Is niet direct een blokkerend probleem, eerder wat irritant, dus zoek ik later wel eens op.
Maar waar ik toch al wel redelijk wat opzoekingswerk heb voor gedaan is voor de Adobe CS4 installer die blijkbaar niet werkt onder Win7.
* Adobe geeft geen support wegens een nog niet officieel released OS.
* De compatibility mode geeft geen verbetering als Win2K, XP noch Vista.
* Ergens vond ik dat het gelinkt zou zijn aan de Java runtime, maar ook na installatie van de meest recente geen verschil.
* Win7 updates zijn allemaal uitgevoerd.
* Al gelanceerd vanaf DVD, vanop m'n NAS en lokaal van HDD.
Ik las ook al dat andere hier absoluut geen probleem mee hadden, of dat na 1 van bovenstaande acties er geen probleem was.
Maar de mijne blijft toch hardnekkig weigeren
Dat mijn PC niet volledig uitgaat bij een shutdown ben ik nog aan het onderzoeken. Mogelijk gelinkt aan Asus mobo vind ik via Google, maar verder nog niks gevonden. Is niet direct een blokkerend probleem, eerder wat irritant, dus zoek ik later wel eens op.
Maar waar ik toch al wel redelijk wat opzoekingswerk heb voor gedaan is voor de Adobe CS4 installer die blijkbaar niet werkt onder Win7.
* Adobe geeft geen support wegens een nog niet officieel released OS.
* De compatibility mode geeft geen verbetering als Win2K, XP noch Vista.
* Ergens vond ik dat het gelinkt zou zijn aan de Java runtime, maar ook na installatie van de meest recente geen verschil.
* Win7 updates zijn allemaal uitgevoerd.
* Al gelanceerd vanaf DVD, vanop m'n NAS en lokaal van HDD.
Ik las ook al dat andere hier absoluut geen probleem mee hadden, of dat na 1 van bovenstaande acties er geen probleem was.
Maar de mijne blijft toch hardnekkig weigeren