Zoektocht naar de perfecte netbook

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
Ik ben al een tijdje op zoek naar een netbook om mijn notebook te vervangen, aangezien hij alleen maar portable hoeft te zijn en geen krachtpatser. Het blijkt echter niet mogelijk om iets fatsoenlijks te vinden.
De eisen zijn als volgt:
- meer dan 1024x600 resolutie
- 2GB ram moet mogelijk zijn
- Bluetooth moet ondersteund zijn
- Minimaal 1,6GHz Atom processor
- 6 uur of meer batterijduur

Welke laptop ik ook kies, ze hebben allemaal iets niet!

Asus EEE 1101 --> Langzame processor, maar kan overklokt worden, maar dat kan niet meer als er 2GB in zit.
Acer Aspire One 751 --> Geen Bluetooth en langzame processor
Dell Mini 10 --> Korte batterij levensduur
Acer Timeline 1810T --> Geen Bluetooth

Als iemand een oplossing weet, ik sta ervoor open! :)

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

:) verkeerd gelezen

Ik zou gaan voor een 1810T en bestel dan een usb bluethooth bij Dealextreme voor 3 dollor incl verzenden. Ben je wel een USB poort kwijt maarja ;)

Artikeltje over het behoud van de overclock functie met 2 GIG geheugen :

http://www.liliputing.com...ng-overclock-utility.html

[ Voor 255% gewijzigd door souljah1h op 04-09-2009 15:21 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:26
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.