[VB6 - IIS7] - Creeren virtuele directories

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 06:35
Ik heb het volgende stuk code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Set oWebAdmin = GetObject("winmgmts:root\WebAdministration")
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir1", "/", "D:\dir1", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir2", "/", "D:\dir2", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir3", "/", "D:\dir3", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir4", "/", "D:\dir4", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir5", "/", "D:\dir5", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir6", "/", "D:\dir6", "test.nl"
oWebAdmin.Get("VirtualDirectory").Create "/dir7", "/", "D:\dir7", "test.nl"
Set oWebAdmin = Nothing

Vervelende is dat het maar half lijkt te werken. In dit geval creert ie alleen dir2, dir4 en dir6. Maar ik kan met exact dezelfde instellingen dezelfde code runnen maar dan bijvoorbeeld tussen de eerste en de tweede create-regel neerzetten "Teller = Teller + 1" (of iets dergelijks, een coderegel die er totaal niets mee te maken heeft) en dat er dan ineens andere virtual dirs worden aangemaakt. Ik heb geen flauw idee hoe dat kan. Hij maakt ze in ieder geval nooit alle 7 aan. Altijd maximaal 4 en minimaal 3. Iemand enig idee waar dat fout gaat?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 06:35
Nou het antwoord heb ik zelf gevonden. Het blijkt een timing probleem te zijn. Wijzigingen in de metabase gebeuren kennelijk asynchroon. Als je een sleep inbouwt is het probleem verholpen. Geen mooie solide oplossing maar goed het werkt in ieder geval.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.