hallo,ik heb een vraag over mn ps3 media server,ik heb gister een hd 1080p.BluRay.x264-REFiNED film vanaf pc naar media server gestreamd en dit ging zonder problemen super beeld en digitaal geluid,buffer bleef helemaal vol en alles was prima in orde,nu probeer ik vandaag een gewone film door de streamen een dvd 5 vob bestand en nu raakt de buffer niet eens vol,sterker nog naar 3 seconden stopt de film en blijft het scherm hangen,iemand een idee wat ik hier aan zou kunne doen??bvd en grz kevin
Ik gooi een balletje op maar ben er niet zeker van ofdit zo is.
Moet het beeld niet on the fly gedecodeerd worden wat anders is bij de bluray film?
Misschien had je deze vraag beter in het PS3 Media Server topic kunnen gooien. Daar lopen een hoop lui met redelijk wat ervaring in deze materie
Moet het beeld niet on the fly gedecodeerd worden wat anders is bij de bluray film?
Misschien had je deze vraag beter in het PS3 Media Server topic kunnen gooien. Daar lopen een hoop lui met redelijk wat ervaring in deze materie
[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 04-09-2009 13:20 ]
o.O ik had al zitte zoeken maar kon t topic niet vinden,zal toch ff beter mn ogen moete gerbuikendan:-),maar wat jij zegt zit wel wat in maar dat zou dus betekenen dat ik nooit vob bestanden kan bekijken?
in ieder geval bedankt voor je reactie en ik zal is ff opzoek gaan naar dat topic
in ieder geval bedankt voor je reactie en ik zal is ff opzoek gaan naar dat topic
raakt de buffer niet vol ligt het probleem bij je computer.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:13:
hallo,ik heb een vraag over mn ps3 media server,ik heb gister een hd 1080p.BluRay.x264-REFiNED film vanaf pc naar media server gestreamd en dit ging zonder problemen super beeld en digitaal geluid,buffer bleef helemaal vol en alles was prima in orde,nu probeer ik vandaag een gewone film door de streamen een dvd 5 vob bestand en nu raakt de buffer niet eens vol,sterker nog naar 3 seconden stopt de film en blijft het scherm hangen,iemand een idee wat ik hier aan zou kunne doen??bvd en grz kevin
Kijk even zodra je de film afspeelt onder taakbeheer hoe je cpu/geheugen erbij staat.
Het probleem komt ook vaak voor zodra mensen er een srt.(ondertitel) onder gooien. op de een of andere manier gaat hij dan heel veel van je cpu vragen.
Dus kijk dat even na, maar over het algemeen als de buffer niet wilt laden ligt het probleem meestal bij de cpu/geheugen.
laat maar even weten of je het opgelost krijgt en geeft anders wat meer info over het bestand van de films die je afspeelt.
Ivo
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!