Hallo,
Ik krijg steeds de foutmelding "Fatal error: Call to a member function Fetch() on a non-object in /var/www/Data/test.php" bij mijn script. Ik wil een sqlite database uitlezen. De connection is er wel, want hij geeft aan Connected (en niet Connection failed).
Ik heb veel dingen geprobeerd, maar blijf deze foutmelding krijgen. Iemand een idee hoe die eruit te halen is?
Bedankt alvast!
Ik krijg steeds de foutmelding "Fatal error: Call to a member function Fetch() on a non-object in /var/www/Data/test.php" bij mijn script. Ik wil een sqlite database uitlezen. De connection is er wel, want hij geeft aan Connected (en niet Connection failed).
Ik heb veel dingen geprobeerd, maar blijf deze foutmelding krijgen. Iemand een idee hoe die eruit te halen is?
Bedankt alvast!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?php $dsn = 'sqlite:trac.db'; try { $dbh = new PDO($dsn); echo "Connected"; } catch (PDOException $e) { echo "Connection failed: " . $e->getMessage(); } $results = $dbh->query("SELECT type, filename, size FROM attachment WHERE id = WikiStart"); $nI = 0; while ($row = $results->Fetch(PDO::FETCH_ASSOC)) { echo "Er is resultaat"; $nI++; } ?> |