Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FTD] Oude posts downloaden

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 09:06
Ik heb gisteren mn pc geupgrade van Vista naar Windows 7.

Nu ik FTP installeer zijn de oudste posts die ik kan vinden 3 dagen oud.

Ik heb het aantal dagen wanneer een post mag worden weggegooid ingesteld, maar hierdoor worden geen oudere posts gedownload.

Mn retentie is 300 dagen, dus wat oudere post zouden leuk/nuttig/interessant zijn. Hoe zorg ik dat deze gedownload worden?

Verwijderd

hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Ik zie het zelf ook dat na een verse installatie de database van FTD die ik zie maar tot max 14 dagen gaat en daarna nog een paar random bestanden met datums tot 2 maanden terug.

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-10 13:36

Realtec

Less is more

Ik heb dit ook al vaak ondervonden zeker al wel 20 keer :P
Maar ik denk dat je niet gelijk alle posts van hun database kunt downloaden om server overbelasting te voorkomen.
Meestal bij de eerste keer updaten haalt hij de meeste recente posts op en af en toe wat oudere erbij..
pas na een paar week updaten heb je bijna alle posts van maanden geleden.

Het zou wel handig zijn om je eigen database te kunnen backuppen en dan weer bij een nieuwe install te kunnen restoren. Maar ik weet niet of dit mogelijk is.

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 14:34
Je moet gewoon ff kijken op de site van ftd:

http://forum.ftd.nu/showt...53&highlight=post+bestand

Of zonder in te loggen:

http://ftddatabase.tk/

[ Voor 19% gewijzigd door Darkwolf5 op 04-09-2009 12:06 ]

Verwijderd

Thanx

dat ik dat niet eerder heb gevonden zeg :*) niet dat ik wat gemist heb ofzo. vaak zoek ik direct via binsearch maar het is wel makkelijk om alle posts weer gewoon te hebben

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:50

Nitai

Live the life you love.

inderdaad, daar kun je gewoon een postbestand downloaden :P Op dezelfde manier kun je natuurlijk je FTDdb bestand backuppen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11 22:24

KooolaNL

Hurry up noob microwave

als je weet wat je wil hebben kan je beter op search site's

wat je wil intype :P doe ik meestal

hier kon u advertentie staan

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 14:34
Klopt, ik gebruik FTD daarom ook nog amper

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:35
dat werkt naar mijn ervaring steeds slechter, er worden steeds vaker cryptische namen gebruikt voor posts.

Als je voordat je de eerste keer op Update drukt in de FTD config aangeven dat ie max bijv. 200 dagen en max 5000 "spots" bij moet houden. Als je daarna op update drukt krijg je er aanzienlijk meer.
Pagina: 1