Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Als ik aan het bellen ben, hoor ik om de minuut 2 piepjes,heeft iedereen daar last van of ligt het aan de instellingen??

Verwijderd

Ik zou óf de muis uit je broekzak halen, óf je batterij controleren. Meestal piept je telefoon als ie bijna leeg is.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:46
iets meer info zou wel makkelijk zijn

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Is dat niet de minuut-toon, dat je een minuut aan het bellen bent? Veel telefoons geven dit namelijk aan ;)

@ Hieronder

Hij geeft aan dat het elke minuut is, niet elke 2 min ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Enfer op 04-09-2009 11:42 ]

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

offtopic:
En je weet zeker dat je niet afgeluisterd wordt door Politie/Veiligheidsdienst? ;)

Maar zal waarschijnlijk een setting zijn om je te laten weten dat er 2 minuten verstreken zijn.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

littlejoannes schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:28:
offtopic:
En je weet zeker dat je niet afgeluisterd wordt door Politie/Veiligheidsdienst? ;)

Maar zal waarschijnlijk een setting zijn om je te laten weten dat er 2 minuten verstreken zijn.
Dat hoor je aan het begin

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:50
Op de oudere mobieltjes had je vaak een instelling dat je elke minuut een piepje hoorde, zodat je wist dat je weer zoveel gulden had verspild aan het nieuwste communicatie medium ;) Vaste grap was altijd om bij andermans mobiele telefoon die instelling aan te zetten, als ze even niet opletten of hun toestel onbeheerd achterlieten.

Maar ik weet niet welk mobieltje je hebt of wat je allemaal zelf al uitgesloten hebt, blijft gissen dus...

^ wat littlejoannes dus zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door driedees op 04-09-2009 11:31 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• GemengdeDrop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online

GemengdeDrop

Mét salmiakzout

Ok, dit is slechts een van de vele mogelijkheden... maar:
sommige telefoons hebben ook functies voor opnemen van gesprekken enzo. Dat piepje kan er zijn om iedereen die deelneemt aan het gesprek te laten weten dat het opgenomen wordt.

Dus dat kan bij jou of bij de persoon die je belt aanstaan.

Of inderdaad je batterij. of wat ook. check de handleiding van de telefoon zou ik zeggen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Woody1966, welkom op GoT :)

Ik mis een beetje wat je nou zelf al onderzocht hebt voordat je je topic opende. Je bent neem ik aan niet meteen naar GoT gerend toen je het eerste piepje hoorde ;) Geef aub aan om welke telefoon het gaat, of je de instellingen al bekeken hebt, of je de batterij al bekeken hebt, of wat dan ook maar. We stellen het op GoT namelijk op prijs dat je zo volledig mogelijk bent in je topicstart. Dat is voor jezelf ook handig, want dan kunnen we je beter helpen :)

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:14

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Volgens deze thread had een soortgelijk probleem te maken met ActiveSync:
http://pdaphonehome.com/f...-beeping-during-call.html

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Samsung Star.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En wat heb je, zoals RoD ook al vraagt, zelf zoal onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1