Deze morgen de PC aangezet, en toen ineens kreeg ik geen beeld meer, en zag ik in de linkerbovenhoek een klein wit balke knipperen, waarna de PC afsloot en opnieuw ging opstarten. Verschillende leds knipperen op(zowel op het moederbord als op de VGA) waarna de PC uitvalt en opnieuw begint, ik krijg geen beeld, geluid of dergelijk, gewoon 5 seconden lang dat de PC opstart, uitvalt en na ~6 seconden weer begint met booten, om 5 seconden later weer uit te vallen.
Setup:
Gigabyte X48-DQ6
Intel Q9550
2x2G OCZ Geheugen(kan 800+Mhz)
Sapphire HD4870 512MB
Enermax Galaxy DXX 850Watt
Creative X-Fi-Gamer
2x300 Gb Velociraptor in RAID 0
1x500 GB SATAII schijf
Al geprobeerd CMOS te reseten, werkte 1 keer, daarna bleef de PC hangen op doorboten naar Windows, hij was inhet stukje dat hij alle IRQ's checkt. PC uit, weer aan, en na 5 seconden begon de loop van reboot en uitval opnieuw. Geheugen ook al verwisseld, geen resultaat. CPU-koeler ook even losser gemaakt, geen resultaat.
Als ik de stroom eraf hal nadat de PC niet succesvol geboot heeft,, geef het moederbord 2 luide biepjes van zich.
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, en/of wat ik kan doen om het op te lossen?
Setup:
Gigabyte X48-DQ6
Intel Q9550
2x2G OCZ Geheugen(kan 800+Mhz)
Sapphire HD4870 512MB
Enermax Galaxy DXX 850Watt
Creative X-Fi-Gamer
2x300 Gb Velociraptor in RAID 0
1x500 GB SATAII schijf
Al geprobeerd CMOS te reseten, werkte 1 keer, daarna bleef de PC hangen op doorboten naar Windows, hij was inhet stukje dat hij alle IRQ's checkt. PC uit, weer aan, en na 5 seconden begon de loop van reboot en uitval opnieuw. Geheugen ook al verwisseld, geen resultaat. CPU-koeler ook even losser gemaakt, geen resultaat.
Als ik de stroom eraf hal nadat de PC niet succesvol geboot heeft,, geef het moederbord 2 luide biepjes van zich.
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, en/of wat ik kan doen om het op te lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 04-09-2009 10:39 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!