Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
CSS3 outline, SVG blur. Of moet het ook in het antieke IE werken?
Ranzige work-around voor een nep-outline, 4 of 8 keer de tekst in wit een "cirkeltje" zetten, dus telkens +1 / -1 pixel rondom de eigenlijke plek. Daarna de tekst in het zwart in het midden plaatsen.
Ranzige work-around voor een nep-outline, 4 of 8 keer de tekst in wit een "cirkeltje" zetten, dus telkens +1 / -1 pixel rondom de eigenlijke plek. Daarna de tekst in het zwart in het midden plaatsen.
Waarom maak je de tekst niet wit? Want dit ga je met de huidige css ondersteuning van IE niet normaal werkend krijgen. Safari ondersteunt het wel.
Ja dat wou ik dus voorkomenFuzzillogic schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:32:
CSS3 outline, SVG blur. Of moet het ook in het antieke IE werken?
Dat was een voorbeeldGood Fella schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:36:
Waarom maak je de tekst niet wit? Want dit ga je met de huidige css ondersteuning van IE niet normaal werkend krijgen. Safari ondersteunt het wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Sc0tTy op 04-09-2009 10:52 ]
hmm is niet helemaal wat ik zoek,
http://www.w3schools.com/...p?filename=trycss_outline
ik wil echt een lijn om de tekst zelf, net zoals ondertitels
http://www.w3schools.com/...p?filename=trycss_outline
ik wil echt een lijn om de tekst zelf, net zoals ondertitels
Ik doelde dan ook op CSS3 text-outline. Maar de browser-support zal mager zijn.
Maareh, mijn work-around is dan misschien wel ranzig, met een stukje jQuery is het wel makkelijk, en je kunt ook eventueel nog direct alleen browsers targeten die geen text-outline ondersteunen.
Maareh, mijn work-around is dan misschien wel ranzig, met een stukje jQuery is het wel makkelijk, en je kunt ook eventueel nog direct alleen browsers targeten die geen text-outline ondersteunen.
Je zou met text schaduw kunnen gaan klooien, maar een hele gladde oplossing ga je niet vinden denk ik.
Ik zou toch maar met een andere tekstkleur werken, wel zo duidelijk.
Ik zou toch maar met een andere tekstkleur werken, wel zo duidelijk.
.
YaBB had dit vroeger, werkte alleen voor IE. Ik geloof dat het met filter:blur werkte. Misschien dat je eens in de uBB-parser van YaBB/YaBB SE kunt kijken
Full-stack webdeveloper in Groningen
Pagina: 1