[PC] Nation Red

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Nation Red is een heel eenvoudig spel, maar ik vind het erg vermakelijk. Het is om je knallen en meer ook niet, en dan zoveel mogelijk.
Er lopen zombies steeds om je heen en naar je toe en je gaat steeds een level verder als je de missie uitspeelt, de missies zijn logischerwijs ook simpel maar hebben toch wel enige tactiek nodig.

http://www.nation-red.com/main.html

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgate.co.uk/img/screenshots/DD-NR/57432_NationRed-2009-07-31-12-09-02-25.jpg
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6O2GHeGPHnw]
HD: http://www.youtube.com/watch?v=6O2GHeGPHnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

blijft eluk zo'n game, tegenwoordig zie je steeds meer dat men terug gaat naar de basic gameplay :)
(doel op content van xbox/ps3)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Leuk topic maar ik vind dit een beetje persoonlijke reclame....van mij mag je dit topic wel iets gaan uitbreiden met iets meer informatie. Mocht dit uiteindelijk je planning zijn heb ik niets gezegd.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Eigenlijk gewoon een dikke vette Boxhead rip off!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Doet me een beetje denken aan Deadhunt, maar dan top down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donnas-A schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:00:
Leuk topic maar ik vind dit een beetje persoonlijke reclame....van mij mag je dit topic wel iets gaan uitbreiden met iets meer informatie. Mocht dit uiteindelijk je planning zijn heb ik niets gezegd.
wat is 't aandeel van de TS dan? idd de post mag wat uitgebreider, maar vind niets mis meej dat iemand een game onder de aandacht brengt }:O

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Donnas-A schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:00:
Ik ben niet bepaald een verhalenschrijver. Als ik reclame voor mezelf wilde maken plaatste ik nog wel een foto in ondergoed erbij :+
De game is ook zo simpel dat er weinig verder over te schrijven valt.

Maar dit lijkt me geen reden om dan maar meteen geen topic erover aan te maken. Het is een topic, geen blogpost :o
bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:05:
Eigenlijk gewoon een dikke vette Boxhead rip off!!
Kende ik nog niet, maar ik snap je punt wel :p
Dit is dan weer grafisch iets aantrekkelijker (voornamelijk vanwege de gore).

[ Voor 26% gewijzigd door Bender op 04-09-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb de demo even gespeeld en ik moet zeggen dat het best aardig is om even in een verloren half uurtje te spelen. Wel vraag ik mij af hoe lang je dit nu echt speelt. Ik mis bijvoorbeeld een online co-op. De game leent zich er uitermate goed voor volgens mij. De replay waarde lijkt mij wel vrij laag. Een keer uitgespeeld en de lol is er voor mij waarschijnlijk af. Wat het spel wel echt leuk kan blijven houden is extra (gratis) content. Het lijkt me nou niet echt moeilijk om maps / scenario's voor deze game te ontwikkelen en vrij te geven gezien de maps erg klein zijn (voor zover je echt over maps kunt spreken).

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 04-11-2009 22:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nu het spel op Steam in de aanbieding is heb ik het aangeschaft. Er komen erg leuke dingen aan zoals coop, mod ondersteuning, meer maps, user generated maps etc. Alle updates blijven bovendien gratis volgens een post in het Steam forum. De prijs is op dit moment 6 euro nogwat, niet gek voor een spel als deze vind ik.

Overigens verwacht men de eerst komende update aanstaande maandag als het meezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ze zouden dit eigenlijk in 3D moeten uitbrengen op de pc.
Ik mis eigenlijk nog wel een spel met Zombies etc.
Denk dan aan Dead Rising van de Xbox.. (kan niet overweg met Controller)

Heb al wel Left4Dead gespeeld, maar die single player is een beetje kort.
En vind missions wel leuk, maar er meot ook free roam zijn :o
Weet iemand zo'n spel voor de PC? :)

Bij voorbaat dank.

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

iPims schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:20:
Ze zouden dit eigenlijk in 3D moeten uitbrengen op de pc.
Ik mis eigenlijk nog wel een spel met Zombies etc.
Denk dan aan Dead Rising van de Xbox.. (kan niet overweg met Controller)

Heb al wel Left4Dead gespeeld, maar die single player is een beetje kort.
En vind missions wel leuk, maar er meot ook free roam zijn :o
Weet iemand zo'n spel voor de PC? :)

Bij voorbaat dank.
Call of Duty World at War zombie co-op leent zich uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er nog mensen die dit spelen? Sinds de laatste update ben ik mijn savegame kwijt en kan ik dus helemaal weer overnieuw beginnen. Balen want ik had 5 sterren op elke map inmiddels. Vreemd ook omdat de game als het goed is de savegames synced met de steamcloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sodeknetter, topique van anderhalf jaar oud lekker bumpen! Voor iedereen die 'm in de sale gekocht heeft, doe graag een rondje mee. Hopen dat de activiteit hier wat terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In de sale zijn er veel spelers bijgekomen en de game heeft een behoorlijke overhaul gekregen sinds het begin. Zeker voor de prijs waar de game nu voor verkrijgbaar is is het absoluut een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het kost nu 3 euro op steam.

Ik heb hem gekocht en het is het leukste kleine spelletje wat ik heb gespeeld sinds Braid(ja heel ander spel).
Zelf heb ik het niet op al die indie titels, ik vindt het leuk dat er een platform voor is en ze zijn vaak vernieuwend maar zelf vind ik ze nooit echt leuk om te spelen (minecraft vond ik lollig voor 3 dagen, terraria en al die andere meuk vindt ik gewoon meuk).

Maar dit spelletje is echt hilarisch, vooral co-op met wat vrienden. Daarnaast zit er offline en online co-op bij. Je kan offline zelfs met zijn 4en. Vrij brilliant. Veel actie, precies goeie spanning en never a dull moment. Voor 3 euro moet je hem gewoon kopen, hij is beter dan al die andere zombieschiet games(alleen dead horde vindt ik ook aardig maar das een open wereld).

Overigens speel ik altijd op random perk mode! Hand of God blijf ik vrij grappig vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 01-11-2011 17:31 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heel leuk spelletje inderdaad. Volgens mij heb ik het ooit eens met de Christmas Sales oid gekocht op Steam. Af en toe start ik het weer eens op om lekker te knallen. Sinds kort ook de offline co-op geprobeerd en die maakt het nog wat leuker, maar ook wel wat makkelijker.

Perks zijn imo wel geniaal. Het blijft ook leuk om steeds weer wat anders te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Werkt multiplayer ondertussen? Toen het de vorige keer in sale stond heb ik het met een paar andere lui gehaald, maar connecten naar/van iemand was huilen met de pet op.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb met wat vrienden samen gespeeld, nog geen enkel probleem met joinen. Gewoon een invite versturen en joinen maar.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1