Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid per venster regelen

Pagina: 1
Acties:

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 14:39
Hallo allemaal,

Ik vraag me af of het mogelijk is om per (Firefox) venster het geluid te regelen.
Ik wil namelijk naar de radio (www.3fm.nl) luisteren op mijn computer. Ik zet dit aan in een Firefox venster en maak deze vervolgens klein naar de tray (met 4tray minimizer).
Als ik nu een ander Firefox venster open, zou ik die automatisch graag gemute zien, of alle programma's behalve dat ene venster.. Er zijn namelijk zoveel websites die een geluidje op hun website hebben die ik helemaal niet wil horen.
Ben dus benieuwd of hier een oplossing/programma voor is.
Alvast bedankt.

Mike

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat je zou kunnen doen is 3fm openen in Mediaplayer (of elke andere player die streams opent) en een plugin installen:

http://kb.mozillazine.org/Muting_browser

Xbox Live ID:Notna8310

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 13:44

DeTeraarist

#Boots2Asses

Misschien dat Screamer een oplossing is?
Minimaliseert naar de tray, dus je hebt er geen last van en gebruikt een stukje minder resources als een geminimaliseerde Firefox. Heeft honderden voorgeprogrammeerde zenders en de meeste(zo niet alle) Nederlandse zenders staan er ook bij.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 14:39
Bedankt voor jullie reacties, ik zal het eens uit proberen!

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.