Hoi allemaal,
Ik heb een probleempje.
Ik had een multi card reader en die is op magische wijze kapot gegaan.
Kocht een nieuwe, die erin gezet, en nog steeds bleef het icoontje van een van de cards een broken image.
(de card reader beschouwde ik als kapot door een andere reden niet om de image, dat was een side affect).
Dus ik me nieuwe er weer uit gehaald.
Pc geboot, en alle icons weg.
Weer uitgeschakeld geinstalleerd, en icoontjes waren terug, weer met 1 ervan met broken image.
Een andere card reader gekocht, zelfde verhaal.
Nu heb ik een aantal topics gelezen hoe je er een image aan kunt geven door een Autorun file op je verwisselbare media te zetten, als je em inplugt zie je dat.
Ik wil dat niet, ik wil juist dat die als die leeg is het normale icoontje aangeeft.
In dit geval is dat nummer 8 (uit system32 etc)
Is dit uberhaupt mogelijk dat die ALTIJD een bepaalde icon aangeeft???
Computer winkels hebben mij geen antwoorden kunnen bieden.
Alvast bedankt
Ik heb een probleempje.
Ik had een multi card reader en die is op magische wijze kapot gegaan.
Kocht een nieuwe, die erin gezet, en nog steeds bleef het icoontje van een van de cards een broken image.
(de card reader beschouwde ik als kapot door een andere reden niet om de image, dat was een side affect).
Dus ik me nieuwe er weer uit gehaald.
Pc geboot, en alle icons weg.
Weer uitgeschakeld geinstalleerd, en icoontjes waren terug, weer met 1 ervan met broken image.
Een andere card reader gekocht, zelfde verhaal.
Nu heb ik een aantal topics gelezen hoe je er een image aan kunt geven door een Autorun file op je verwisselbare media te zetten, als je em inplugt zie je dat.
Ik wil dat niet, ik wil juist dat die als die leeg is het normale icoontje aangeeft.
In dit geval is dat nummer 8 (uit system32 etc)
Is dit uberhaupt mogelijk dat die ALTIJD een bepaalde icon aangeeft???
Computer winkels hebben mij geen antwoorden kunnen bieden.
Alvast bedankt